Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Posao & obitelj

Pravilo koje otkriva imate li naviku koja mnoge iritira

14-10-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Često izgubimo osjećaj za vrijeme tijekom razgovora i raspričamo se do te mjere da svom sugovornicima postanemo malo dosadni jer im ne dajemo priliku za odgovor. Kako biste izbjegli reputaciju 'brbljavice' bez mjere, naučite kada je vrijeme za pauzu

Ljudi mogu puno pričati iz više razloga. Dok jedni samo žele impresionirati sugovornike, drugi jednostavno nemaju osjećaj za vrijeme i ne shvaćaju koliko dugo pričaju. Ako se i vi ponekad izgubite u dugom razgovoru, pomoći će vam takozvano 'semafor' pravilo koje ukazuje na razinu pažnje sugovornika u periodu od jedne minute.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Ako nakon jedne minute niste sugovorniku dali priliku da vam odgovori, komentira izrečeno ili mu postavili pitanje, onda ste pravi 'brbljavci'. Zeleno svjetlo – prvih 20 sekundi pričanja, u tom periodu imate svu pažnju sugovornika dokle god je ono o čemu pričate njemu relevantno.

Žuto svjetlo - sljedećih 20 sekundi povećava se mogućnost gubitka interesa kod sugovornika ako ste previše otišli u širinu ili skrenuli s teme.

Crveno svjetlo- nakon zadnjih 20 sekundi trebali biste dopustiti sugovorniku da se uključi u razgovor svojim komentarima.

Ako nakon jedne minute niste sugovorniku dali priliku da vam odgovori, komentira izrečeno ili mu postavili pitanje, onda ste pravi 'brbljavci'. Vješti pripovjedači mogu zadržati potpunu pažnju sugovornika u ovom vremenskom intervalu, ali zato onima koji nisu jaki na riječima prijeti opasnost da ispadnu pomalo dosadni.

Kako biste to izbjegli, zapamtite da uvijek svojim sugovornicima morate dati priliku da se uključe u razgovor jer je on po svojoj prirodi dijalog, a ne monolog.

Pročitaj još
Pročitaj još