Društvenim mrežama u posljednja se tri dana strelovito dijeli nova reklama za žvakaće gume američkog brenda Extra koja prati Sarah i Juana kako se upoznaju, zaljubljuju i odluče vjenčati. Pa iako se propagandne poruke rade s namjerom da dotaknu široko gledateljsko, nitko nije očekivao more suza koje je ista izazvala diljem zemaljske kugle

Parovi se upoznaju i zaljube, ponekad se svađaju, a onda se mire. Riječ je o uobičajenoj premisi koja je u reklami robne marke žvaka Extra s glazbenom podlogom Elvisove pjesme 'Can't Halp Falling in Love' izazvala pravu pomutnju na društvenim mrežama.

Reklama je u tri dana postala viralni hit, a prema komentarima na You Tube stranici izazvala je more suza kod osoba oba spola. Pogledajte zašto su Sarah i Juan osvojili više od milijun pregleda u kratkom vremenskom periodu i omekšali srca brojnih gledatelja.

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju