Bole li vas leđa od sjedilačkog načina života, ovo je vježba za vas. Jača mišiće kralježnice i smanjuje bolove u leđima, a istovremeno jača ruke i trbušne mišiće.

Galerija Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke - 2 Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke - 9 Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke - 8 +5 Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke - 4

Ako još niste, pravo je vrijeme da se priključite našem Fit izazovu i da naučite vježbe trenerice Nine Šuprine te popratite recepte nutricionistice Željke Babić. Uvedite zdrave i brze obroke u svoju prehranu te ponesite hranu sa sobom kamo god krenuli – jer bilo što može poslužiti kao stol.

Trenerica Nina pokazat će kako pravilno odraditi mali trening nakon kojeg će vam leđa biti zahvalna. Ova je vježba idealna za sve one koji dugo sjede na poslu ili jednostavno nisu dovoljno aktivni, a osim što će smanjiti bolove u kralježnici jer jača mišiće oko nje, ojačat će trbuh i ruke.

Vježba - plank uz dodir prstiju Vježba - plank uz dodir prstiju Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

VJEŽBA – PLANK UZ DODIR PRSTIJU

Postavite se u poziciju planka. Stopala su u širini ramena, a dlanovi čvrsto na podu. Na udah podignite ruku i dodirnite prste suprotnog stopala, a na izdah spustite ruku na pod. Vježbu izvodite po 20 ponavljanja ili 45 sekundi.

Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke Vježba koja jača mišiće uz kralježnicu, ali i trbuh i ruke Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

VRIJEME NIJE IZGOVOR ZA PRIPREMU URAVNOTEŽENIH OBROKA

Potrudite se da sa sobom uvijek imate spreman obrok i ne zaboravite nahraniti svoje mišiće i vratiti energiju do sat vremena nakon treninga. Postoje obroci bogati proteinima koji se pripremaju u trenu, pa nedostatak vremena ne može biti izgovor da si takve obroke ne pripremite unaprijed i čak ih ponesete sa sobom kamo god išli.

Rolice od šunke sa svježim sirom Rolice od šunke sa svježim sirom Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

Zdrava i brza užina poput zarolane PIK Kuhane šunke punjene svježim sirom obiluje proteinima, pa će vas dugo držati sitima i idealna je za one koji žele smanjiti unos ugljikohidrata. Upotpunite je narezanim cherry rajčicama i bosiljkom kako biste unijeli i dovoljno povrća. PIK-ove niskokalorične šunke sadrže 2 % masnoće, pa je takav obrok dobrodošao i u kasnijim, večernjim satima.

Rolice od šunke sa svježim sirom Rolice od šunke sa svježim sirom Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

RECEPT – ROLICE OD ŠUNKE SA SVJEŽIM SIROM

Sastojci:

  • 6 šnita PIK Kuhane šunke
  • 150 g zrnatog sira
  • 1 mladi luk
  • 5-6 cherry rajčica
  • svježi bosiljak

Priprema:
Šnitu Pik Kuhane šunke narežite nasitno na kockice, a mladi luk na tanke kolutiće. Pomiješajte sve sa zrnatim sirom. Uz vrh šnite šunke stavite dvije žličice zrnatog sira pa zarolajte u rolice. Poslužite ih uz cherry rajčice i svježi bosiljak.


Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom PIK Vrbovec po najvišim profesionalnim standardima.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju