Nakon što se odlično snašla u najljepšoj i najvažnijoj životnoj ulozi Severina je izbacila novi hit te snimila reklamnu kampanju za trgovinu dječjom odjećom. Prekrasna kao i uvijek sada ima i poseban sjaja u očima koji krasi samo majke

 

Nakon što je prošlog tjedna premijerno izvela svoj najnoviji hit Italiana koji je u svega sedam dana na YouTube-u preslušan više od 2 500 000 puta, te nakon što ju je jedan od najpopularnijih holivudskih celebrity blogera Perez Hilton, ishvalio na svom blogu, najpopularnija glazbenica na ovim prostorima Severina ne odmara.

>> Seksi Severina: Šaljive lekcije iz hodanja u štiklama

>> Monika Mamić i Ivona Periša: Mame s rockerskim imidžem

Tako je ovih dana postala zaštitino lice dječje multibrand prodavaonice Children Salonn. Dječja multibrand prodavaonica koja se nalazi u prekrasno uređenom prostoru zagrebačke zastupa poznate brandove poput DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman, Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno po prvi puta pojavljuje na hrvatskom tržištu.

Osim odjeće i obuće navedenih brandova u ponudi su i obuća brandova Replay, UGG i Naturino.  U raznolikoj ponudi dječje multibrand prodavaonice svatko će sigurno pronaći nešto za svog malog šminkera ili šminkericu.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju