Na ovogodišnjoj Met gali koja je održana početkom svibnja u New Yorku prvi put na crvenom tepihu mogla se vidjeti kreacija brenda Mango. S ozbirom na to da je ta počast uglavnom rezervirana za kuće visoke mode, španjolski high street brend odlučio se prikazati na najbolji mogući način.

Galerija

Kao svoju ambasadoricu na Met galu poslali su argentinsku influencericu Sofiju Sanchez de Betak te je odjenuli u trendovsku predimenzioniranu haljinu s volanima i tie-dye printom u toplim narančastim bojama koje podsjećaju na tropsko voće po kojem je španjolski brend dobio ime.

Argentinska influencerica haljinu je nosila uz Mangove asimetrične cipele s visokom potpeticom u narančastoj boji koje se mogu kupiti u hrvatskim trgovinama po cijeni od 249,90 kuna te s nešto camp modnih dodataka.

Sofia Sanchez de Betak na Met Gali 2019.
Sofia Sanchez de Betak na Met Gali 2019. (Foto: Getty Images)

Cijelo izdanje privuklo je mnogo pažnje među poznavateljicama mode. Ne čudi stoga što je model iz iste Mangove kolekcije planuo u roku od 48 sata nakon što se pojavio na policama trgovina u Velikoj Britaniji, a formirana je i lista čekanja.

Ovaj traženi model bez rukava napravljen je od lepršavog materijala u identičnim bojama kao i haljina Sanchez de Betek. Zbog velikog interesa model je ponovo vraćen u prodaju, a može se naći i u hrvatskim trgovinama po cijeni od 599,90 kuna.

Haljina iz Manga - 2
Haljina iz Manga - 2 (Foto: Mango)

Osim Met gale popularnosti haljine pridonijela je i činjenica što savršeno utjelovljuje dva velika ovogodišnja ljetna trenda – tie-dye uzorak koji je revitalizirala Prada i Stella McCartney te poželjnu duljinu do iznad gležnja koju žene vole.

Pogledajte i:

Katie Holmes: 3D haljina koju je zasjenio dečko lijepe glumice