S rekordnim rastom e-trgovine narasli su i apetiti kupaca koji zahtijevaju sve veću komociju i pažnju od strane svih u procesu kupovanja – od trgovine do kurirske tvrtke, odnosno poštanskog operatora koji će dostaviti kupljenu robu. Zbog rasta prometa i očekivanja korisnika tvrtke su dodatno intenzivirale napore u transformaciji poslovanja koje će korisnika postaviti u glavni fokus tvrtke. Jedna od takvih domaćih tvrtki je Hrvatska pošta koja se zahvaljujući ulaganjima i razvoju poslovanja, prometnula u lidera digitalne transformacije u Hrvatskoj.
Transformaciju već osjećaju i korisnici jer je Hrvatska pošta ove godine otvorila nov dostavni kanal – paketomate – a sada je ubrzala i dostavu paketa u gotovo cijeloj Hrvatskoj uslugom brze dostave Paket24. Tako je korisnicima diljem zemlje omogućena dostava paketa za manje od 24 sata, a to se odnosi na 97% svih paketa koje dostavlja Paket24, uključujući i proizvode naručene sa Žutog klika, internetske trgovine Hrvatske pošte.
Paketomati su automatizirani uređaji s pretincima različitih dimenzija i nov su dostavni kanal Hrvatske pošte koji mijenja način na koji primamo i šaljemo pošiljke. Dostupni su svaki dan u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici mogu beskontaktno preuzimati i slati svoje pakete u vrijeme kada im najviše odgovara, ali i vraćati robu kupljenu u e-trgovinama. Na paketomatima se isporučuju i paketi velikih svjetskih trgovina poput Amazona, About You i Zalanda s kojima Hrvatsku poštu veže partnerski odnos. Za dostavu i otpremu pošiljaka s paketomata također brine usluga Paket24. Do sada je već postavljeno više od 100 od ukupno 300 paketomata, koliko će ih biti širom Hrvatske do kraja iduće godine.
Rast internetske trgovine utječe i na rast kriterija korisnika
PR (Foto: PR)
Brzina, jednostavnost i što manje utrošenog vremena na preuzimanje kupljene robe neki su od najvažnijih kriterija za prosječnog kupca 21. stoljeća. Velik gospodarski i društveni zaokret u promjeni navika i ponašanja koji je donijela pandemija najviše je utjecao na trgovinu i navike kupaca. Brojni ljudi diljem svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, prešli su na online kupovanje, a dio njih stekao je i trajne navike jer su im se svidjele prednosti takve kupnje.