PR
PR (Foto: Andrej Srebrnjak)
Posao & obitelj

RECI TAKO KAKO JE SHOW – poznata lica i potpuna iskrenost

04-06-2025 Piše OGLAS
komentari

Cedevita nastavlja oduševljavati svojom već dobro poznatom kampanjom „Reci tako kako je“. Glavna je ideja kampanje oduvijek bila prikazati stvari onakvima kakve one stvarno jesu – bez pretjerivanja. U istom tonu, ali u novom ruhu sada nastavlja i dalje kroz istoimeni show koji dijeli istu ideju. U „Reci tako kako je“ showu okupili su 8 regionalnih influencera: Jelena Perić, Luciano Plazibat, Nives Orešnik, Ajda Sitar Žumer, Marija Mikić, Dušan Petrović, Brankica Raković i Mirza Mustafagić koji su uz Tatjanu Jurić kao voditeljicu odgovarali na brojna zanimljiva pitanja.

  PR PR Foto: Andrej Srebrnjak

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Parfemi ISPLATIVA KUPOVINA Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja Dama iz Zagreba s torbom Mini Hector koju potpisuje Thom Browne Ne, oči vas ne varaju Torbi koju smo ugledali u centru Zagreba jedni se dive, a drugi čude – baš je fascinantna

Ako te zanima što za njih znači biti ranjiv, kako vrijeme posvećuju samo sebi kada im je dosta svega ili koji je njihov “Focus” u životu i što su sve spremni napraviti za uspjeh, požuri na Youtube kanal Cedevite jer ondje od 09. svibnja 2025. godine možeš čuti potpuno iskrene odgovore na ta i brojna druga pitanja. Razgovor je podijeljen u 5 većih tema koje su inspirirane upravo s 5 okusa Cedevita vitaminskih voda.

S obzirom da je glavno pravilo showa reći onako kako je, ondje ćeš pronaći upravo to – prirodnu atmosferu, iskrene odgovore na teška, ali i laka pitanja. Ovom showu zabave, smijeha i iskrenosti ne nedostaje!
Kako ti ne bi nedostajalo osvježenja dok gledaš ovaj zabavan i potpuno iskren show, Cedevita je, osluškujući potrebe svojih potrošača, na tržište lansirala i veće pakiranje Cedevita Energising i Relaxing vitaminskih voda. Tako sada možeš uživati u okusu limuna i ananasa ili limuna i nara u većem pakiranju od čak 1,5 L kako ti ne bi ponestalo najdražeg osvježenja u sred showa.

PR PR Foto: Andrej Srebrnjak

PR PR Foto: Andrej Srebrnjak

Požuri do dućana i zavali se u najdražu fotelju dok uživaš u iskrenim odgovorima, dobroj energiji i omiljenom osvježenju koje traje duže – baš onako kako treba!

PR PR Foto: Andrej Srebrnjak

Pročitaj još
Pročitaj još