Modni gigant s.Oliver veljaču je odlučio proslaviti u znaku novih modela traperica kojima slave stvarne ljude i različite konstitucije! Naglasak kampanje ‘Novi traper u gradu’ je na savršeno krojenim trapericama koje dolaze u nekoliko genijalnih modela, a nosive su uvijek i u svim kombinacijama. Zbog udobnosti i pomno promišljenih krojeva, s.Oliver DENIM laska svakoj građi i naglašava ono najbolje na ženskom i muškom tijelu.
Slogan kampanje perfektno objedinjuje sve atribute nove kolekcije - laskave krojeve zbog kojih se nećete skidati iz svojih novih traperica, ali i ekološki osviještenu stranu priče na koju je brend posebno ponosan. Traperice su naime izrađene iz održivih materijala poput poliestera iz recikliranih plastičnih bočica, te recikliranog i organskog pamuka. Kod proizvodnje je smanjeno korištenje vode i kemikalija, jer brend svojom inicijativom WE CARE želi pokazati da brine o ljudima, planeti i budućnosti.
Kada su u pitanju krojevi i udobnost, dizajnerski tim je mislio na sve. Ženske traperice dolaze naime u čak dvanaest klasičnih krojeva koji nose simpatična imena poput Anny, Izabell, Betsy, Karolin, Franciz, Suri, Sadie, Jola, Catie, Reena, Megan i Mom, dok vas u muškoj kolekciji očekuje deset modela - Ned, Keith, York, Casby, Seattle, Memphis, Gavin, Rick, Pete i Liam. Žene mogu birati između skinny, slim, regular, relaxed i shapping kroja, dok muškarci imaju na izbor skinny, slim, regular kroj. S obzirom na veliki trend trapera koji nas očekuje ovog proljeća pažnja je posvećena i savršenim nijansama boja pa tako u kolekciji možete birati između ispranog, svijetlog i tamnog trapera.