Galerija
Intimissimi, uvijek na strani autentične ženstvenosti, i Sarah Jessica Parker, koja je pokazala svima kako biti uspješna bez ikakve promjene, ujedinjeni su u modernoj priči. Sa ženama koje prepoznaju svoju osobnu vrijednost, vole sebe i koje su slobodne odabrati svoj način, kampanja prenosi snažnu i pozitivnu poruku kroz jednostavnost dnevnog i noćnog outfita koji čine svaki dan „posebnom prigodom”.
Sasvim novo tumačenje zavođenja, Sarah Jessica Parker, odjevena u svoju odjeću, žena s vlastitim jedinstvenim i individualnim stilom. Elegantan dekolte i lagana podrška rezultat su novog balconette grudnjaka izrađenog od 100% čipke koji je poznata glumica predstavila šetnjom ulicama New Yorka,
Intimissimi naglašava žensku figuru, čineći donje rublje sastavnim dijelom odjevne kombinacije. Crna svilena pidžama i vidljiv grudnjak za novo lice brenda, u skladu je s najnovijim trendovima ove sezone i slobodnim izborom svake žene da bude senzualna na svoj način.