Seks je vjerojatno jedina fizička aktivnost koju ne ostavljamo za sljedeći ponedjeljak ili početak sljedećeg mjeseca. Ali kako biste doživjeli eksploziju strasti najvećeg intenziteta pomoći će vam neke već poznate vježbe za povećanje snage i izdržljivosti. Ako vam kupaći kostim nije dovoljan motiv za vježbanje, neslućeni intimni vrhunci sigurno jesu!

Osobe koje redovno vježbaju su zdravije, spremnije i imaju privlačna tijela. Nekima je ovo dovoljna motivacija da u svoju torbu spakiraju sportski top, tajice i neizbježnu bočicu s vodom i krenu na porciju znojenja u obližnju teretanu.
Ali ako vi niste jedna od njih, možda će obećanje boljih performansa u seksualnoj akciji biti presudni poticaj za znojenje na spravama koje garantiraju čvrsto i izdržljivije tijelo.

Sklekovi
Sklekovi jačaju ruke, ramena i trbušne mišiće. Snažne ruke su itekako bitne tijekom seksa ukoliko je muškarac u gornjem položaju.

Čučnjevi
Izvođenjem čučnjeva aktiviraju se brojni mišići što dovodi do stvaranja veće količine hormona, a to povećava vaš seksualni nagon. Čučnjevi povećavaju snagu i izdržljivost glutealnog mišića što rezultira čvršćom stražnjicom.

>> FOTO: U 6 koraka do čvrste, gute, trbuha i seksi ruku

>> Koje su najjače ženske erogene zone?

Kardiovaskularne vježbe
Bilo da se radi o aerobiku, trčanju ili plivanju, kardiovaskularne vježbe doprinose poboljšanju cirkulacije. One također dovode do lučenja endorfina u mozgu, poznatog kao 'hormon sreće'.

Kegelove vježbe
Kegelove vježbe zaista mogu donijeti pozitivne promjene u vaš seksualni život. Jačanjem pubokoksigealnog mišića povećava se dotok krvi u zdjelicu, što pojačava stimulirajući osjećaj za vrijeme seksa i intenzivira kontrakcije za vrijeme orgazma.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju