Muškarci to znaju godinama, no ženama je bio potreban rezultat istraživanja kako bi povjerovale da nose samo trećinu odjeće koju imaju u ormaru. No to ih neće spriječiti da i dalje kupuju. Jer dok muškarci misle na seks, njima je na pameti samo shopping

Svakih 60 sekundi tri od četiri žene pomisle na torbu ili cipele koje su vidjele na putu do posla.

Istraživanje koje je provededno pokazalo je kako žena u prosjeku u ormaru ima sto komada odjeće, no nosi samo njih trideset.

Uz to, svaka pripadnica ljepšeg spola ima i najdraži odjevni predmet koji, u prosjeku nosi 12 godina. To je suknja, haljina ili cipele u kojima se osjeća privlaćno i seksi pa se tog komada teško riješiti i zamijeniti ga novim.

Odjeća koju žene čuvaju u ormaru, a nose je rijetko ili nikada je ona koja je izašla iz mode ili koje su se jednostavno zasitile, no nisu je se spremne riješiti.

Ipak, veliki broj žena čuva odjeću koju više nikada nositi jer ih podsjeća na dobra stara vremena ili neki važan detalj iz života. Mnoge od njih se također nadaju da će jednog dana ponovo ući u najdraže traperice ili nositi čizme s ultra visokom potpeticom.


I dok je muškarcima na pameti samo seks, žene provode vrijeme razmišljajući o šopingu. Tako svakih 60 sekundi tri od četiri žene pomisle na torbu ili cipele koje su vidjele na putu do posla.

Od ispitanih 778 žena u dobi od 19 do 45 godina, 74% njih je priznalo kako razmišlja o šopingu svake minute.

S obzirom na blagdansko raspoloženje u kojem se nalazimo, možda bi kreditne kartice trebalo prepustiti na brigu muškarcima.


Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju