Šoping očito nije zanimljiva preokupacija samo mnogim ženama, već intrigira i znanstvenike. U posljednjem istraživanju, kupovinu se povezalo s ovuliranjem.
Tako je dokazano da se na vrhuncu plodnosti u ženama javlja nesvjesna želja skretanja pažnje na svoj izgled čime žele otjerati suparnice. Ako izgledaju bolje od konkurencije, veće su šanse da se istaknu i nametnu muškarcima. Znanstvenici su tako utvrdili kako su potrošačice pod utjecajem hormona.
>> Osim krpica iz kupovine donosite i fekalije!
Kada žena ovulira bira izazovnije odjevne predmete jer razmišlja o drugim atraktivnim ženama koje će joj se naći u blizini.
Ispitanice koje su ovulirale i kojima su naučnici pokazali fotografije atraktivnih žena koje poznaju, birale su izazovniju garderobu od onih kojima su pokazivali slike običnih žena. Ovakvo ponašanje je podsvjesno i nije primijećeno kod žena koje ne ovuliraju.
>> Otkriveno je zašto žene varaju
Druga istraživanja otkrila su kako žene u periodu kada su najplodnije privlače dublji glasovi, jer smatraju da oni pripadaju muževnijim muškarcima.