Zbog malog broja novih brakova i rođene djece, Singapore je pokrenuo još jednu kampanju kako bi popularizirao izlaske i druženja u gradu-državi prepunoj sramežljivih samaca

Ministarstvo društvenog razvoja, mladih i sporta objavilo je na službenim vladinim stranicama natječaj za prijedloge kako bi se samce ohrabrilo da više izlaze.

'Ovaj natječaj poziva zainteresirane komunikacijske agencije da osmisle kampanju za promociju izlazaka', stoji u objašnjenju na službenim vladinim stranicama bez daljih objašnjenja uvjeta natječaja.

No, lokalni list 'Straits Time' piše kako će pobjednik natječaja morati osmisliti TV reklamu koja popularizira izlaske i predstavlja 'jedinstveni koncept izlazaka' kako bi se samce potaknulo na više druženja.

Kampanja bi se trebala obraćati samcima starim od 25 do 35 godina koji uopće ne izlaze. Ovaj najnoviji pokušaj vlade da djeluje kao bračni posrednik za svoju veliku populaciju samaca došao je nakon što je objavljeno da je broj novosklopljenih brakova i novorođene djece u gradu od dva milijuna stanovnika, od kojih su polovica stranci - zanemariv.

Prema vladinim statistikama, 2009. se sklapalo 6,6 brakova na 1.000 stanovnika, dok se godinu dana ranije na brak odlučivalo 7,8 od tisuću Singapuraca.

>> 10 razloga zašto vas suprotni spol ne doživljava

>> Korisni trikovi za zavođenje na Facebooku

Sve prethodne kampanje vlade Singapura, grada-države koji ima najveću količinu dijamanata po stanovniku na svijetu, ali jednu od najzaposlenijih populacija, nisu dale nikakav rezultat.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju