Prema istraživanju, više od polovine europskih korisnika web servisa za upoznavanje partnera je prevareno. Osim što su nude photoshopirane fotografijezainteresirani se prikazuju boljima nego što jesu, te objavljuju lažne podatke

Istraživanje je pokazalo da se najviše laže o izgledu i kilaži, što je i logično s obzirom da je fizički izgled odlučujući faktor pri odluci hoće li se korisnik sastati s nekom osobom ili ne

Prema istraživanju tvrtke Logitech čak je 58 posto korisnika internetskog servisa za upoznavanje prevareno.

Zainteresirani naime često objavljuju lažne ili photoshopirane fotografije, objavljuju i uljepšane podatke, ne predstavljaju se istinito, a često i lažu o osobnim podacima.

Najveće žrtve prevare su Talijani. Čak tri četvrtine Talijana osjetilo je prevaru nakon web upoznavanja, a slijede ih Nijemci (58 posto), Nizozemci (56 posto), te Britanci s 55 posto.

Na online spojevima najmanje varaju Nizozemci koji su pružali razne vrste lažnih podataka u 'samo' 48 posto slučajeva.

Istraživanje je pokazalo da se najviše laže o izgledu i kilaži, što je i logično s obzirom da je fizički izgled odlučujući faktor pri odluci hoće li se korisnik sastati s nekom osobom ili ne.

Osim toga, rezultati su pokazali kako bi većina korisnika željela iskrene i istinite podatke kako bi sebi prištedjeli muke oko nepotrebnih spojeva.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju