Podršku ovoj inicijativi i organizatorima osobno je dala i Severina koja je na festivalu održala kratak nastup. Maksimalno ležerna, Severina se na pozornicu popela u kratkim hlačama od trapera i majici s porukom potpore festivalu, a modni dodatak koji se najviše istaknuo u njezinoj kombinaciji definitivno je bila šilterica.
Poznavateljima hip-hop kulture ne treba objašnjavati o kojoj se šilterici radi. To je legendarni model brenda New Era s logom New York Yankeesa.
New Era s radom započinje 1920. godine u Buffalu, drugom najvećem gradu u američkoj državi New York. Osnivač Ehrhardt Koch posudio je 1000 dolara od svoje sestre Rose i jednog suradnika kako bi započeo proizvodnju sportskih kapa. Imao je 14 radnika, većinom članova svoje bliže obitelji i u prvoj godini rada proizveo 60,000 kapa.
Nova era njihove proizvodnje započinje 1934. kada počinju proizvoditi kape za momčad Cleveland Indiansa. Bio je to njihov prvi ugovor s momčadi iz MLB-a, najvišom ligom profesionalnog bejzbola u SAD-u, a danas u svom portfoliju imaju više od 500 licenci za proizvodnju, uključujući i one iz NFL i NBA lige. Svoje modele modernizirali su 1954. kada nastaje i kultni 59Fifty, kapa u takozvanom bruklinškom stilu.
Popularnost ovog model poprimila je globalne razmjere tek nakon što su ga počele nositi legende hip-hopa koje su njime iskazivale svoju pripadnost navijačima pojedine sportske momčadi.
Primjerice, Ice Cube je navijač Los Angeles Dodgersa, reper Nas obožava New York Metse, a pokojni Notorious B.I.G. bio je navijač New York Yankeesa. Reper Jay-Z koji je rođen u Brooklynu također je vatreni navijač Yankeesa, redovito nosi New Era šilterice s njihovim logom, a čak ih je i opjevao u svom hitu Empire State of Mind rekavši kako ih je proslavio više nego igrači Yankeesa.
Zahvaljujući reperima, New Era šilterice počeli su nositi i ljudi diljem svijeta koji se zapravo uopće nisu poistovjećivali s klubovima čiji su logo reklamirali. One su ubrzo postale vrlo poželjan modni dodatak koji ne iskazuje nužno privrženost pojedinom sportu ili odanost klubu.
Tako je Rihanna u javnosti viđena s kapom Yankeesa, iako je navijačica New York Metsa, njihovih najvećih rivala.
Nije to nikakva velika izdaja u usporedbi s onom koju je zamalo izvela Jennifer Lopez, vjerna navijačica Yankeesa, kada je 2020. pokušala kupiti Metse sa svojim tadašnjim zaručnikom Alexom Rodriguezom.