Najbolji tenisač na svijetu, Novak Đoković, proslavio je 29. rođendan, a supruga Jelena iznenadila ga je finom tortom od malina i čokolade za koju vam ne treba pećnica

Novak Đoković boluje od celijakije i zbog toga je odavno potpuno promijenio način prehrane. Slavni tenisač izbjegava sve namirnice koje sadrže gluten i preferira sirovu hranu.

Jelena Đoković napravila je suprugu Novaku zdravu 'sirovu' tortu za njegov 29. rođendan.

Zbog toga mu je supruga Jelena Đoković za 29. rođendan napravila ‘sirovu’ tortu od malina i čokolade koju je ukrasila velikim srcem. Tortu punu zdravih sastojaka ne treba peći i zbog toga je sjajan izbor za vruće dane, ali zavoljet će je sve osobe koje su alergične na laktozu ili gluten. Ne sadrži mlijeko, gluten niti šećer stoga u njoj možete uživati bez grižnje savjesti.

Kada je Jelena na Instagramu objavila fotografiju torte, mnogi su odmah poželjeli znati od čega se radi pa je s obožavateljima podijelila sastojke.

 

A photo posted by Jelena Djokovic (@jelenadjokovicndf) on

U bazu tj. prvi sloj stavila je brašno od zobenih pahuljica, mljevene bademe i mljevene indijske oraščiće koje je povezala u čvrstu smjesu uz pomoć maslaca od kokosa.

Ukusna torta od malina, čokolade i koštunjavog voća ne sadrži gluten, mlijeko i šećer.

Zatim slijedi ‘čokoladni’ sloj koji se radi od mljevenih lješnjaka i badema, kakao praha, kokosovog ulja i maslaca od kokosa. Treći sloj koji svojom kiselinom torti daje svježinu sastoji se od malina i kokosovog maslaca. Maline je potrebno pretvoriti u pire i potom ih pomiješati s maslacem.

Izrada ovakvih kolača je jednostavna jer je samo potrebno sjediniti sastojke u čvrstu smjesu. Kao i većina recepata koje Jelena dijeli na Instagramu, i ovaj je ‘odokativan’. Ljudima često savjetuje da se igraju sa sastojcima i njihovom količinom, dodaju sastojke koje vole ili izostave one koji im ne odgovaraju.

 

A photo posted by Jelena Djokovic (@jelenadjokovicndf) on

Ne jedem meso, ribu, mliječne proizvode ili šećer. Moja prehrana sastoji se od 70 posto sirove hrane i 30 posto kuhane (juhe, riža, tjestenina, quinoa). Nemam problema s glutenom, ali ga izbjegavam. Je li to teško? Ne, ako znaš zbog čega to radiš i ako si dobro informiran o tome.

Mnogi će vas pitati otkuda onda dobivate protein ili kalcij i pokušat će vas ismijavati. Da, teško je naći prave namirnice, pripremati ih na zdrav način, s minimalnom ljudskom intervencijom. Zato je važno imati biti organiziran i informiran. Sretna sam jer imam partnera koji je baš poput mene predan zdravlju, napisala je Jelena na Instagramu.