Čak 96 posto žena neće odabrati riječ 'lijepa' kako bi opisale svoj izgled. To je jedan od razloga zašto je Dove lansirao kampanju 'Izaberi biti lijepa'

Beauty brend Dove predstavio je novi film sniman u pet zemalja svijeta kojim želi nadahnuti žene da prihvate svoju ljepotu. Ona je osobni odabir koji bi žene trebale birati svaki dan.

Film 'Izaberi biti lijepa' prikazuje stvarne žene iz San Francisca, Šangaja, Delhija, Londona i Sao Paola koje su sudjelovale u malom eksperimentu u kojem su morale odabrati kako vide sebe: kao 'prosječnu' ili 'lijepu' ženu.

Iako većina žena ne opisuje sebe kao lijepom, 80 posto njih se slaže da svaka žena ima nešto lijepo u sebi. Vrijeme je da žene počnu drugačije razmišljati o svojem izboru.

Tijekom snimanja bilo je očito da žene koje su izabrale osjećati se lijepom blistale pozitivnim, samopouzdanim izgledom. Svi mi imamo moćnu osobnu sposobnost da se uzdignemo iznad tuđih mišljenja, socijalnih medija i pop kulture, rekao je Paul Dektor, redatelj filma.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju