Život je satkan od malih užitaka, a s tom mišlju Anita Jurić osmislila je svoj home & lifestyle brand "TAKE THA BREAK". Ukrasi za kosu njezin su novi proizvod, a posebno su se istaknule gumice za kosu s maramom, upravo zbog marame koja leprša uz kosu na proljetnom povjetarcu.

Galerija Hrvatski brend 'TAKE THA BREAK' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima - 2 Hrvatski brend \'TAKE THA BREAK\' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima - 11 Hrvatski brend \'TAKE THA BREAK\' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima - 3 +12 'TAKE THA BREAK' ukrasi za kosu apsolutni su proljetni hit brenda  

'TAKE THA BREAK' zamišljen je kao priča koja nije uvjetovana samo izgledom pojedinih proizvoda nego i osjetilnim doživljajem koji pobuđuje u ljudima. Svi proizvodi su rezultat ručnog rada i svaki je poseban na svoj način. Pa možda novi jastučić li mašna za kosu neće nužno kvalitetu života učiniti boljom, ali sigurno će uljepšati dan, tjedan, mjesec ili godinu jer kupci znaju da je sve ručno napravljeno s puno ljubavi, pažnjom za detalje i u maloj količini.

Ukrasi za kosu novi su proizvod iz 'TAKE THA BREAK' radionice. To je prva lifestyle kolekcija brenda koja je inspirirana i namijenjena isključivo ženama

To je ujedno i najljepši kompliment koji dobijem za svoje proizvode. Posebno mi je drag komentar 'svaki dan kada dođem s posla, mrtva umorna i nije mi do ničeg vidim tvoj jastučić pa me sjeti kako od snova ne treba odustati', jer ovo što ja radim je nekada bio samo san, priča 28-godišnja Anita Jurić, vlasnica brenda "TAKE THA BREAK".

Nakon završenog ekonomskog fakulteta i početnog traženja što dalje, Anita je odlučila krenuti u kreativnom smjeru te je pokrenula home & lifestyle brand "TAKE THA BREAK". Sve je zapravo počelo još krajem srednje škole kada je Anita kupila šivaću mašinu i sama naučila krojiti i šivati. Oduvijek je znala da će se baviti s nečim kreativnim, a studij ekonomije dao joj je vremena da si u glavi posloži u kojem smjeru želi ići.

Tako sam tijekom studiranja završila i Školu fotografije, i u to vrijeme pokrenula modni blog u kojem sam zaista uživala i putem kojeg su mi se pružile prilike i da radim kao modni stilist. Zagovornik sam maksimalizma, boja i printeva. Budući da sam puna kreativnih ideja, odlično se snalazim i sa šivanjem, a i na fakultetu sam naučila ponešto i o marketingu i prodaji, pokrenuti svoj posao je bio logičan smjer, otkriva.

Hrvatski brend \'TAKE THA BREAK\' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima - 1 Platnene gumice brenda 'TAKE THA BREAK' mogu se nositi kao gumica za kosu ili kao detalj na zglobu (Foto: \'TAKE THA BREAK\')

VELIKI POVRATAK PLATNENIH GUMICA ZA KOSU

Ime "TAKE THA BREAK" ostalo je još iz vremena kada je pisala modni blog pod tim nazivom, a sada proizvodi proizvode kojima to ime odlično odgovara, TAKE THA BREAK iliti uzmi predah.

Od briga, obaveza i svakodnevnih izazova. 'THA' je zapravo pravopisna greška koja se dogodila prilikom kupovanja domene, a s vremenom mi je postala baš draga, i baš zbog toga naziv brenda je zanimljiv i pamtljiv, dodaje.

Brend 'TAKE THA BREAK' uskoro će predstaviti novu kolekciju jastuka i podnih jastuka izrađenih od recikliranog odjevnog trapera

Gotovo svaki mjesec predstavi potpuno novi proizvod ili stari proizvod u novom ruhu. Broj jedan proizvod od samog početka su podni jastuci, ove zime su svoj vrhunac imale vreće za sjedenje, a trenutno su apsolutni hit ukrasi za kosu.

Najčešće su tkanine te koje me inspiriraju na novi proizvod, rijetko se događa da osmislim proizvod pa tek onda tražim tkaninu. Godinama sam kupovala tkanine, a i prijatelji i poznanici su mi poklanjali, a često nisam imala vremena za izradu tako da je sada došlo njihovo vrijeme.

Sve češće promišljam kako mogu utjecati na očuvanje okoliša i doprinijeti tome, poznato je da je tekstilna industrija jedan od najvećih zagađivača okoliša. Svoj doprinos na tu temu ću dati u novoj kolekcija za uređenje doma, u kojoj će biti jastuci i podni jastuci izrađeni od recikliranog odjevnog trapera, otkriva Anita.

U redovnoj ponudi su i platnene vrećice za kupovinu i vrećice za voće i povrće koje se mogu ponovo koristiti i odlična su zamjena plastičnim vrećicama.

Hrvatski brend \'TAKE THA BREAK\' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima - 9 Hrvatski brend 'TAKE THA BREAK' osvaja svojim home & lifestyle proizvodima (Foto: \'TAKE THA BREAK\')

Ukrasi za kosu novi su proizvod iz "TAKE THA BREAK" radionice. To je prva lifestyle kolekcija brenda koja je inspirirana i namijenjena isključivo ženama.

Ideja je bila napraviti proljetnu kolekciju ukrasa za kosu koja će funkcionirati u svakodnevnom životu, ali i posebnim prilikama. Paleta boja od nježno krem, zelene do duboke ljubičaste uz neizostavni cvjetni uzorak čini ju raznolikom i proljetnom.

Osnova kolekcije su platnene gumice za kosu koje se vraćaju na velika vrata u svakodnevnu uporabu i to kao gumica za kosu ili kao detalj na zglobu. Predimenzionirane mašne ili cvijet kao kopča za kosu koje odlično funkcioniraju i na podignutu i raspuštenu kosu. Te neizostavne trake za kosu u nekoliko modela.

Posebno su se istaknule gumice za kosu s maramom. Upravo zbog marame koja leprša uz kosu na proljetnom povjetarcu, priča Anita Jurić čije su rukotvorine "TAKE THA BREAK", osim u web shopu, od nedavno mogu kupiti i u Zagrebu u Nastja jewellery trgovini na adresi Radićeva 16.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju