The Body Shop, brend dekorativne kozmetike te proizvoda za njegu kože i kose, osnovala je Anita Roddick u Velikoj Britaniji 1976. godine. Trenutno se u ponudi brenda može naći više od tisuću proizvoda koji se prodaju u oko tri tisuće trgovina u više od 65 zemalja.
The Body Shop ističe se svojom etičkom poslovnom politikom, njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama, a vlasnici The Body Shopa, brazilska kozmetička tvrtka Natura zalaže se za globalni prestanak testiranja na životinjama i pronalaženje alternativnih načina ispitivanja proizvoda.
Priča The Body Shopa krenula je s vjerovanjem Anite Roddick u nešto revolucionirano - da biznis može biti sila za nešto dobro. S tim ciljem pokrenut je i projekt "Enrich Not Exploit" (Obogatiti, a ne iskorištavati) s kojim The Body Shop do 2020. godine želi postići određene ciljeve.
Slavimo različitost ljudi i odbacujemo stereotip ljepote. Plaćanje poštenih cijena našim trgovinskim partnerima središte je svega što radimo. Radimo kampanje za ono što je dobro. Pomažemo našim zaposlenicima da rastu kao ljudi, poslovna je politika The Body Shopa.
Upravo je zapošljavanje što većeg broja ljudi jedna od misija projekta "Enrich Not Exploit" kako bi se siromašnim i ekonomski ugroženim zajednicama pružila prilika za boljitak.