Borovo je predstavio nove tenisice 'Umagosice' s vizualnim identitetom grada Umaga koje će oduševiti ne samo domaće, već i strane goste na istarskoj obali

Umagosice su nastale suradnjom poznate hotelijerske kompanije Istraturist Umag d.d. sa više od 50 godina tradicije u pružanju turističkih usluga te velikog i poznatog hrvatskog branda obućarstva Borovo d.d.

Cilj suradnje je proširenje ponude suvenira za Istraturistove goste i goste grada Umaga. Turisti koji su odabrali Umag za svoj odmor moći će sa sobom iz destinacije ponijeti jedinstven i kvalitetan hrvatski proizvod - Umagosice.

Tenisice su ručno proizvedene od prirodnih materijala u limitiranom broju, a moći se će kupiti isključivo na pet Istria Experience info punkteva u sklopu turističkih naselja Istraturista duž umaške obale.

Istraturist već godinama ulaže velike napore i sredstva u razvoj destinacije i proizvoda, u suradnji sa gradom Umagom, TZ-om grada Umaga i klasterom sjeverozapadne Istre.

Isto tako Borovo, kroz nove brandove i projekte, povećanu proizvodnju i intenzivan izvoz, u posljednje dvije i pol godine, kao izvorno hrvatska kompanija sa sjedištem u Vukovaru i tradicijom od 85 godina, mijenja nastup i stanje na tržištu Hrvatske, ali i svijeta.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju