Pr
Pr (Foto: PR)
Kultura & zabava

Umirete od žeđi? Narikače će vas "oplakati" i pozvati na hidraciju

14-07-2025 Piše OGLAS
komentari

Koliko ste puta izgovorili: "Umirem od žeđi"? Iako tu rečenicu svi koristimo u prenesenom značenju, posljedice dehidracije nisu bezazlene. Zato se voda Studena u novoj ljetnoj kampanji odlučila pozabaviti temom žeđi iz drugačijeg kuta – s dozom crnog humora, ali i jasnom porukom o redovitom ispijanju vode. Jer kad se "umire od žeđi", neće vas oplakati bilo tko, nego Studena Narikače.

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost suncu, fizički napor, umor, pad koncentracije i sve ono što često povezujemo s vrućinom u gradu, ali prerijetko s dehidracijom.

U trendu Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Ana Maslać Plenković poput princeze Ana Maslać Plenković izgleda spektakularno – evo zašto je njezin pariški stajling pun pogodak Ulična moda u centru Zagreba - 12 I visoke čizme Trudnica iz Zagreba vrhunski se sredila, nosi najpoželjniju zimsku haljinu, i to kratki model

Pr Pr Foto: PR

Kampanja je lansirana netipičnim spotom u kojem StudeNarikače oplakuju svakodnevne situacije poznate svima: "kuhanje" u tramvaju, pregrijavanje na biciklu ili sunčanje bez vode na vidiku. Zabavni video koji se isplati pogledati do kraja možete pronaći ovdje:

Tijekom godina, ovaj brend vode istaknuo se kampanjama koje se ne boje izaći izvan očekivanog. U novoj kampanji s naricanjem, zavijenoj u crni humor, Studena se stvarno nada konačnom oproštaju – ali samo s dehidracijom kod svoje publike. Zato nam svima poručuje - da ne umreš od žeđi, uzmi GUC GUC!

Pr Pr Foto: PR

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.