Na bijeloj naslovnici osim imena časopisa i mjeseca u kojem izlazi nema više ničega.
U svojoj dugoj povijesti koja se proteže unatrag više od stotinu godina Vogue je preživio ratove, krize, terorizam. Njegova najplemenitija tradicija jest da nikada ne okreće glavu.
Simbolična naslovnica travanjskog broja Vogue Italia posvećena je svima koji izlažu vlastite živote kako bi spasili živote stanovnika Italije
Prije samo dva tjedna spremali smo se pustiti u tisak izdanje koje smo planirali neko vrijeme i koje je također uključivalo L’Uomo Vogue u dvostrukom projektu.
Ali govoriti o bilo čemu drugom – dok ljudi umiru, liječnici i sestre riskiraju svoje živote i svijet se zauvijek mijenja – nije DNK Voguea Italia. Prema tome, taj smo projekt spremili na policu i počeli ispočetka.
Odluku da prvi put u našoj povijesti printamo u potpunosti bijelu naslovnicu nismo donijeli zato što nam je nedostajalo fotografija – upravo suprotno. Izabrali smo je jer bijela označuje mnogo stvari istovremeno.
Bijela je prije svega poštovanje.
Bijela je ponovno rođenje, svjetlost nakon tame, zbir svih boja.
Bijela je boja uniformi koju nose oni koji izlažu vlastite živote kako bi spasili naše.
Predstavlja prostor i vrijeme za razmišljanje, kao i za ostanak u tišini.
Bijela je za one koji ispunjavaju ovo prazno vrijeme i prostor idejama, mislima, pričama, redcima stihova, glazbom i brigom za druge.
Bijela podsjeća na vrijeme kada je nakon krize 1929. ova besprijekorna boja prihvaćena za odjeću kao simbol čistoće u sadašnjosti i nade u budućnosti.
Iznad svega: bijela nije predaja, nego prazan papir koji čeka da bude ispisan, naslovna stranica nove priče koja treba početi, napisao je glavni urednik Emanuele Farneti uoči izlaska travanjskog broja Vogue Italia.