Zabavna poput ljuljačke, ova vježba definira trbušne mišiće i stvara popularni six pack.

  Galerija PIK fit izazov - 9 PIK fit izazov - 8 PIK fit izazov - 7 +5 PIK fit izazov - 6

Ako ste se u zadnji čas sjetili kako biste se mogli dovesti u formu do ljeta, stvar će spasiti naš Fit izazov u kojem trenerica Nina Šuprina donosi vježbe koje možete izvoditi bilo gdje, a nutricionistica Zrinka Babić zdrave brze recepte uz koje će usvajanje zdravih navika biti lak zadatak.

Pripremite si nutritivno kvalitetan obrok i izađite van jer baš sve može poslužiti kao stol. Klupa u parku, dekica na travi, pa čak i radni stol na poslu – sve može biti mjesto na kojem ćete kvalitetno jesti uz dobro društvo.

Za vježbanje, kao i za jelo, iskoristite vrijeme i mjesto gdje god se nalazili; vanjske teretane, livade ili dnevni boravak. Bitno je da ste u pokretu i da ostanete aktivni. U tome vam može pomoći i sljedeća vježba koja će aktivirati sve trbušne mišiće. Potrebne su vam samo prostirka i 45 sekundi vremena.

PIK fit izazov - 3 PIK fit izazov - 3 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

VJEŽBA – LJULJAČKA TRBUŠNJACI

Lezite na pod s glavom uzdignutom od poda. Brada je na prsima, a ruke uz tijelo s dlanovima na podu. Na udah su noge ravne, ispružene u produžetku s tijelom, a na izdah koljena privucite prsima. Vježbu izvodite 45 sekundi.

PIK fit izazov - 7 PIK fit izazov - 7 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

SALATA S TJESTENINOM I PUREĆOM ŠUNKOM

Da bismo što kvalitetnije iskoristili lijepe dane, skraćujemo vrijeme koje provodimo u kuhinji i biramo brze, ali zdrave obroke pune povrća, proteina, ali i nezamjenjivih ugljikohidrata.

Brze salate s tjesteninom idealan su izbor kao nadomjestak energije nakon vježbanja, ali i kao bilo koji drugi obrok tijekom dana. Običnu tjesteninu zamijenite integralnom kako bi vas duže držala sitima. Spremite je u posudicu i ponesite sa sobom kamo god išli jer bilo što može poslužiti kao stol.

PIK fit izazov - 5 PIK fit izazov - 5 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

Ne zaboravite je obogatiti proteinima kao što je PIK Pureća Classic šunka bogata bjelančevinama i smanjene masnoće. Možete je narezati na trakice u trenu, a zbog svog blagog okusa odlično će se uklopiti s bilo kojim drugim namirnicama.

Osim tjestenine i Pureće šunke, u salatu obvezno ubacite i povrće; cherry rajčice, svježu papriku i tikvice, bilo koje povrće po želji.

PIK fit izazov - 2 PIK fit izazov - 2 Foto: Pavao Bobinac/Nova Studio

RECEPT – SALATA S INTEGRALNOM TJESTENINOM I PUREĆOM ŠUNKOM

Sastojci:

  • 2 šnite PIK Pureće Classic šunke
  • 150 g integralne tjestenine
  • pola krastavca
  • pola žute paprike
  • pola zelene paprike
  • 5 cherry rajčica
  • pola ljubičastog luka
  • 2 žlice maslinova ulja
  • pola limuna
  • sol, papar

Priprema:

  1. Skuhajte tjesteninu te je ohladite.
  2. Ljubičasti luk narežite na tanke trakice, paprike na kockice, cherry rajčice na četvrtine, a kolutiće krastavca također na četvrtine.
  3. PIK Pureću Classic šunku narežite na trakice pa sve sastojke pomiješajte. Salatu začinite uljem, sokom limuna, posolite i popaprite i uživajte u uravnoteženom obroku.

 

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom PIK po najvišim profesionalnim standardima.

 

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju