Od 30. kolovoza do 14. rujna trajat će distribucija trećeg hrvatskog izdanja IKEA kataloga za 2017. godinu, a na svoj kućni prag dobit će ga 475.638 kućanstava u Zagrebu i okolici.
Novim katalogom želimo potaknuti ljude da promisle o velikim očekivanjima u svakodnevnom životu, a pogotovo u kuhinji i oko nje. Želimo svima poručiti: odbacite pravila i recepte za sreću. Pustite očekivanja. Prepustite se sebi, pojasnila je temu ovogodišnjeg kataloga Darija Kuljić, voditeljica robne kuće IKEA Zagreb.
Naši su obroci migrirali – s blagovaonskog stola na kauč, pisaći stol, a ponekad čak i na pod. Obrok koji jedemo sa svojim prijateljima ili obitelji ne mora nužno biti za savršeno uređenim stolom, a ponekad ne treba niti uključivati stolce. Dani koji nalažu da se nešto mora su iza nas. Stoga, ohrabri se i jedi za pomoćnim stolićem, na kauču ili na podu. Zato što uistinu nije važno gdje jedemo – već da smo zajedno.
Po prvi puta do sada IKEA katalog sadrži dodatan sadržaj - 13 priča o ljudima koje čitatelja vode na putovanje u stvarne domove. Ove priče na inspirativan način pokazuju kako se tvrtka IKEA povezuje s različitim ljudima u različitim kulturama i kako nam saznanja o životu ljudi diljem svijeta pomažu da razumijemo njihove potrebe i snove te stvaramo nove, ali i unapređujemo postojeće proizvode i rješenja.
IKEA katalog za 2017. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 34 jezika i distribuiran u 48 zemalja u ukupno 211 milijuna primjeraka. Cijeli proizvodni lanac IKEA kataloga nosi FSC certifikat što znači da se od šume do tiska može pratiti sljedivost te je garancija odgovornog upravljanja šumama. Digitalni katalog nudi više od tri sata interaktivnog sadržaja, poput filmova jednostavnih za navigaciju te savjeta i ideja IKEA zaposlenika. Uz to, digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti što korisniku omogućuje smještanje IKEA proizvoda u vlastiti dom.