Današnje generacije muškaraca puno su svjesnije dobrog komada odjeće, a to automatski podrazumijeva i cijenu. Kad ih pitate bi li radije dva odjevna komada, ali po povoljnijoj cijeni – ta će mlada modno osviještena muška publika kratko i jasno odbiti i odlučiti platiti skuplje, ali 'it' komad. To je evolucija

Mi žene to znamo i tako se ponašamo već dulje vrijeme, i da smo se samo mi zbrajale, teško da bi ikad došlo do krize. Ako ništa drugo – mi smo kupovale do besvijesti. I vjerujem, opet ćemo.

Kupovanje odjeće može biti investicija. Bez križanja, molim.
Naime, vidjeli ste puno puta balerinke kojima niste mogli odoljeti, ili remen za koji znate da će živjeti vječno, o torbi ili šalu da i ne govorim. No, vjerujem da je puno toga imalo i svoju cijenu. No, ako taj uložen novac podijelite s brojem godina koliko ćete živjeti, možda bi se iznenadili. Mislite da neće preživjeti modne promjene? Onda ga nemojte ni kupiti.

>> Žena ljeto: Koje boje vam najbolje pristaju?

>> Dokažite si ili dokažite se?

Platiti vrijedi samo onaj komad koji će sigurno živjeti nekoliko godina. Po meni to su čizme (npr. jahače, ponovno hit sezone, ali zar nisu uvijek??), ili gležnjače. Dobre gležnjače možete, ako su na petu, dobro nositi s hlačama. Praktične su, nosive, i onda kupite jedne dobre, pa nek izdrže tri sezone. Pristojno.

Pojednostavimo li, kvalitetno i klasično – uvijek se isplati. Nek vaš bazni dio garderobe bude baš takav, klasičan i kvalitetan, a modne trendove pratite individulanim izborom nakita i drugih modnih dodataka. No, osnova svega je razlikovati ono što 'nije skupo' od 'jeftinog'.

Ponekad i skupa odjeća može djelovati jeftino, nije stvar u novcu već u načinu izrade, ali i svrsi.

Kad nešto nije skupo, a dobre je kvalitete, dobro sašiveno i dobro vam pristaje, tada se oni koji vas gledaju vrlo vjerojatno pitaju - tko zna gdje je to nabavila, a ne koliko je to koštalo.

Ono što nije skupo je – odlično.

No, postoji i bolje – prava prilika. Kad kružite gradskim modnim hramovima i slučajno naletite na originalni komad koji je ostao zadnji i to baš u vašem broju, ali samo vašem, i zato je snižen 70 posto - to je prilika. Prava prilika. I kad vas budu pitali od kuda vam, pokušajte prešutjeti onu 'sitnicu' od iznosa koju ste platili za svoju dragocjenost. Ali vjerojatno nećete. Ja nikad nisam.

Investirajte u dobar komad – to će se isplatiti!!

Andreja Horvatić, savjetnica imidž konzaltinga

www.profashion.com.hr i www.image-consulting.com.hr

Rezervacija termina putem maila na andreja@profashion.com.hr ili na mob. 098 38 38 11 i 091 722 07 03.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju