Prijateljice me nagovaraju da se javim nekoj od televizija kako bih pomogla po njihovim riječima 'siroticama' koje se pojavlju na dalekovidnicama naše male kifle. Sigurno očekujete da se sad otvorim i krenem drvljem i kamenjem na telke. Ne bih. Još

Naime, zamislite sebe u ulozi neke od televizijskih faca koja se dnevno izlaže našim kritičkim pogledima. Ili, kad ista ta osoba odlazi u poštu, u banku, ili jednostavno pije kavu u nekom lokalnom kafiću. Zar mislite da je tim ljudima jednostavno?

Oni su se izložili nama, na pogled, na procjenu, na kritiku. I mi koji nismo toliko izloženi imamo sva prava za kritiku. Ma, tko nam daje pravo? Ja ne bih kritizirala. Zašto? Zato što je to jednostvano i na ništa nas ne obvezuje. Jedan moj dragi prijatelj jednom je napisao: ' Ne volim kritičare. Jer sama riječ govori 'kriti čar'. Ja osobno više volim 'dati čar'.

Pametne misli. Imaju smisla. No, vratimo se na temu: javiti se televiziju ili ne? Ja odlučujem ne javiti se, ali zato predlažem svima vama da sugerirate televizijskim kućama uslugu imidž konzaltinga na konkretnim primjerima, jer vaše su riječi moćne, budući da vi kao i ja gledate u ekran i zaključujete kako netko nije u skladu s očekivanjima.

Ponekad je to boja kose, ili make up, ili odjeća koja je totalno u disbalanasu s osobom koja nam se putem malih ekrana obraća. Kad bih to ja učinila, ja bih bila krivo shvaćena. Ne kao dobrotvor, nego suprotno. Naime, mnogi među ljudima koji nam ulaze u kuću putem televizije ne znaju kako i što. Ali, to nije problem. Problem je što ne vjeruju onima koji ih savjetuju, jer, na žalost nisu opravdali povjerenje. No, vi ste uvjereni u to da oni, lica s tv ekrana, nisu u svom najboljem izdanju, da ne ostavljaju dobar dojam i da na žalost ne pružaju primjer.

Ali, istovremeno, vjerujem, da bi oni cijenili konstruktivnu kritiku jer bi ona u dogledno vrijeme to prestala biti i mogla bi donijeti 'čar'.

Danas sam imala konzultacije i osmjeh zadovoljstva klijentice i potpuno novi i drugačiji izraz lica i njene opće pojave bio je divan. Ali ta je cijenjena osoba iskreno priznala da ne zna kako izbjeći zamku kupovine pogrešnih boja, krojeva i tipa odjeće, te je otvorenog srca došla na konzultacije koje su je učinile lijepom. Ja, ne mogu ništa reći, osim, možda, da obožavam posao koji radim i da ću biti sretna ako mi pomognete pronaći ljude koji žele ostvariti maksimalno u svom izgledu, a da ostanu svoji. Jer iskreno vjerujem da ću dati 'čar' svima koji to žele.

Specijalistica imidž konzaltinga
Andreja Horvatić i PROFASHION tim

Rezervacija termina putem maila na andreja@profashion.com.hr ili na mob. 098 38 38 11 i 091 722 07 03.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju