Potvrda je ovo da je Hrvatskoj itekako falio ovakav modni koncept, a organizatori ponosno najavljuju da se treće izdanje, koje je planirano za proljeće, već uveliko priprema. Zadnji dan su svoje kolekcije prikazali unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, Morana Krklec i DeLight.
Puttanesca AW22 ime je kolekcije kojom je Marko Plukavec predstavio svoj brend unaesthetik.
Dani i sati ručne dekonstrukcije pletiva i ove su sezone rezultirali zaokruženom pričom od 31 modela koji su prošetali pistom. Uz crnu i smeđu, koja je uvijek prisutna, a posebno u zimskim unaesthetik kolekcijama, po prvi put tu su bile i srebrna i zlatna.
Slojevite siluete u rasponu od uniseks, pomalo dječačkih, do ekstremno ženstvenih, stvorile su sjajnu dinamiku. Fenomenalne frizure koje je, za svaki model posebno osmislio Ante Pažanin, izvrsno su upotpunjene jednostavnim ali upečatljivim make up-om kojeg potpisuje Saša Joković. Reviju je i ovu godinu zatvorila Yvonne Bevanda.
Martina Herak inspiraciju za novu kolekciju pronašla je u predstavi Decadance HNK-a, koja je u njoj pobudila različite emocije. Tema same predstave je improvizacija i igra, točnije odbacivanje odjeće i nesputanost što je zapravo tema Martinine kolekcije.
Volim da se žene u mojoj odjeći osjećaju slobodno i da se moja odjeća može nositi u sva godišnja doba. Sve sama šijem i ne radim skice za kolekciju. Vizualiziram odjevni predmet kojeg želim napraviti o moje se ruke samo sinkroniziraju s glavom.
U zadnje tri kolekcije sam počela ručno oslikavati odjeću sa bojama za tekstil i to mi se pokazalo jako fora zato što daje prepoznatljivost meni kao dizajneru, ali i daje na toj unikatnosti, izjavila je Martina Herak.
Iza kolekcije Untold stories kriju se sestre Mia Aleksandra i Mateja Lukač iz Slovenije, koje uspješno M.Fiction.
Fokus predstavljene kolekcije je na naglašenim ramenima i predimenzioniranim siluetama koje se pojavljuju kao karakteristični elementi brenda. Koristile su hrabre boje, od vatreno crvene, metalik, zlatne do crne, a eksperimentirale su i s materijalima i oblicima - nabori na vinilu, kombinacije materijala, kontrasti mekih i tvrdih linija.
Jako smo zadovoljne i oduševljene. Prvi put smo u Zagrebu i čini nam se stvarno super. Naš koncept i naša kolekcija se zove Untold stories jer smo svi mi različiti ljudi koji u sebi nosimo priče. Priče su misteriozne i zato je lice pokriveno jer se ne zna priča. Ta je misterija tema cijele kolekcije, izjavile su M.Fiction.
Ideje za kolekciju Morane Krklec razvijale su se cijelo ljeto, no sama priprema i izrada je trajala 2 mjeseca. Kolekcija je pretežito crnih, tamno sivih, svijetlo sivih i smeđih tonova.
Nikad nemam jedan motiv koji bih istaknula kao glavnu inspiraciju već je to splet raznih životnih situacija koje se na neki način poslože u glavi da ispadne ovakva kolekcija. Ljudi koji prate moj rad znaju da su moje kolekcije pretežito crnih tonova dok su one ljetne nešto bijelih tonova. Rekla bih da je to i neki moj potpis po kojem ljudi prepoznaju moj rad, izjavila je Morana Krklec.
Inspiracija za predstavljenu kolekciju brenda DeLight bile 70-te i Francuska rivijera.
Korišteni su svileni, pamučni i viskozni materijali koji samim time čine kolekciju luksuznijom i boljom.
Inspiracija su bile sve moje klijentice koje su naručivale svadbena odjela. Jednostavno sam htio dati homage klijenticama koje su odabrale DeLight kao brend kojem su poklonile povjerenje time što su se u njemu udale te odabrale da to ne bude klasična haljina, izjavio je Ivan Friščić.
Partneri drugog izdanja Atelier Green Energy su Pernod Ricard Hrvatska, Geopower grupa, Cotril, Salon Premium, Profokus, Tvornica zdrave hrane, Auto Gašparić, De Longhi, L'Adria i Stega Tisak. Kreativna direktorica i producentica cijelog projekta je Antonella Ušić Gotovac, dok je izvršna producentica Antonela Čakić.