Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zdravlje & prehrana

Koketirajte čipkom i zavodljivom šminkom

04-02-2010 Piše T.K.
komentari

Očarajavući stil ludih 20-ih godina prošlog stoljeća poslužio je kao inspiracija za novu make-up kolekciju proljeće/ljeto 2010. Putene pastelne boje i uzorak romantičke čipke pomogli su za oživljavanje retro romantičnosti

Iako ne živimo u romantičnim vremenima gdje se na izlazak spremamo u baršunom obloženim budoarima, ali se zato kao i žene tada beskonačno možemo igrati stilom te ruževima i sjenilima svake večeri izabrati novi look.

Kozmetički brend Christian Dior za ovu make up sezonu prigodno je izabrao nježne, pastelne boje koje osim proljeća prizivaju i senzualno doba 20-tih godina kada su vladali luksuzni materijali poput čipke i satena. Upravo je koketna čipka zaštitni dio make-upa kolekcije nazvane 'Dentelle'.

U trendu Kolači u staklenci Suhi, sitni, prefini Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Aishwarya Rai NAJBOLJA OD NAJBOLJIH Više od 4800 čitateljica odabralo je najljepšu misicu svih vremena, čarobna je

Taj je materijal bio sastavni dio gotovo svake haljine Christina Diora, i u pravo je njoj ostao vjeran John Galliano koji se njome koristi u gotovo svim kreacijama koji prizivaju vintage.

Balzam za usne mirisa ruže obećava nježnost, upravo onakvu kakvom se odlikuje latice kraljice svijeća. Zahvaljujući eteričnom ulju ružu i shea butteru, usne postaju pune i mekane.

Pudrijera koja je zvijezda cijele kolekcije, u srebrnom pakiranju u koje je utisnut motiv čipke, ima u sebi dvije nijanse pomoću kojih koža djeluje besprijekorno i doslovce probuđeno.

Novo Diorov look otkriva ženstvenost prilagodljivu različitim stilovima. Čipku ne mogu odbiti niti šminkerice niti darkerice, a u njoj jednako uživaju mlade dame, kao i one u najboljim godinama.

Pročitaj još
Pročitaj još