Osviješteni način života postaje jedan od najvećih trendova našeg vremena. Ljudi se sve više ponašaju u skladu s održivim stilom života, razmišljajući ekološki i vodeći računa o zdravijem životu.
U kolikoj mjeri je osvješten pristup ne samo životu već i ljepotu pristutan govori i novi lifestyle trend nazvan LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability).
Sljedbenici ‘zelenog’ načina života recikliraju, koriste obnovljive izvore energije te prirodne kozmetičke proizvode ne odričući se pritom elegantnog i luksuznog života. Brad i Angelina, kao i Leonrado Di Caprio poznate su osobe koji žive upravo po takvim pravilima.
U skladu sa LOHAS trendom u porastu, javlja se i povećana potreba za prirodnom kozmetikom oslobođenom umjetnih sastojaka. Dok je u njezi kože to lakše postići, kada je riječ o kosi I nejzinom bojanju rezultati se vrlo često ostvaraju nauštrb učinkovitosti bojanja. No, Schwarzkopf Professional razvio je novu liniju proizvoda ‘Essensity’ koja je u tome u potpunosti uspjela.
‘Essensity’ u sebi sadrži samo najčistije organske i prirodne esencije dobivene učinkovitim i inovativnim tehnikama ekstrakcije kako bi se postigao najviši stupanj prirodnosti. Tako su, primjerice, proizvodi za bojanje preko 90 posto deriviranih sastojaka (uključujući vodu).
Frizura koja simbolizira seks i neovisnost žene
Poluduga kosa je najveći hit sezone
Svi su proizvodi su oslobođeni umjetnih mirisa, silikona, parafina, mineralnih ulja i parabena, a svi sintetički sastojci zamjenjeni su kadgod je to moguće bez dovođenja u pitanje rezultate. Samo najčistijih organski sastojci dio su prve linije proizvoda za bojanje i njegu kose.