Već je dokazano da se u recesiji žene mogu odreći mnogih kozmetičkih proizvoda, ali ruža za usne nikako. A kako je upravo ruž jedan od najpristupačnijih komada vječnog luksuza s potpisom Chanel, uživajte u novoj liniji ruževa 'Rouge Coco'

Ako je recesija, neka je s ružem na usnama poručile su žene spremne štedjeti na najraznovrsnijim preparatima za održavanje ljepote.

Za sve one koje to pozdravljaju kao i za dame koje tek traže ruževe kojima bi naglasile i njegovale svoje usne, kozmetički brend 'Chanel' predstavlja novu liniju hidratantnih i kremastih ruževa 'Coco'.

Trideset mat, kremastih i blago svjetlucavih nijansi nazvano je prema ključnim riječima života slavne Gabrielle Chanel koja je svoj prvi ruž ženama ponudila 1924. godine.

Tako su 'gabrielle', 'ballet russe', 'mademoiselle', 'legende', 'paris' neka od imena za ruževe iz 4 grupe boja - ružičaste (9 nijansi), crveno-koraljne (8 nijansi), ljubičasto- tamno crvene (4 nijansi) i neutralno-smeđe (9 nijansi).

Ako je kriza, neka je s ružem na usnama

Zaštitno lice ove linije francuska je nježna ljepotica i glumica, Vanessa Paradis čija elegancija i decentnost najbolje oslikavaju ono što Chanel čini vječnim i bezvremenskim simbolom ljepote.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju