Uvedite u svakodnevnu rutinu nove navike koje će vam pomoći da smršavite bez ikakvih posebnih odricanja. Dakako, riječ je o procesu, pa ne očekujte bombastične rezultate preko noći

1. Nakon buđenja popijte 3 dcl obične vode koja će potaknuti razgrađivanje masti.

2. Potom pojedite malen obrok – pola banane ili par komadića badema da pokrenete metabolizam.

3. Rastegnite se u kupaonici prije tuširanja.

4. Doručkujte! Preporuča se obrok s visokim postotkom proteina i vlakana – po 10 grama od svakog.

5. Priredite si užinu za posao
u vlastitom domu i tako smanjite mogućnost da se prejedete u kantini ili pekari.

6. Na radni stol stavite bocu s običnom vodom, pa iz nje svako malo popijte gutalj ili dva. Kad popijte svu tekućinu, natočite novu.

Zdravo mršavljenje je proces, tako ne očekujte bombastične rezultate preko noći

7. Ako većinu dana na poslu sjedite – sjetite se ustati svakih sat vremena i protegnuti noge.

8. Uzmite malo slobodnog vremena tijekom dana
da zapišete sve što ste pojeli, pa se tako dodatno motivirajte za umjerenost do kraja dana.

9. Na poslu jedite dvaput: prvi put gricnite neki zdravi zalogajčić do maksimalno 150 kalorija, a kasnije pojedite i ručak kojeg ste pripremili kod kuće.

10. Ručajte na otvorenom ako vam to dozvoljava vrijeme i radno mjesto. Redovito izlaganje suncu smanjuje stres, depresiju i pretjerivanje u kaloričnoj hrani.

11. Imate dogovoren sastanak izvan ureda? Umjesto autom, pođite na njega – pješice.

12. Počelo vam se spavati? Popijte zeleni čaj!
On će vas razbuditi, a istovremeno potisnuti eventualnu glad.

13. Hodajte ili vozite bicikl kad god vam to okolnosti dopuštaju. Poželjno je i stalno mijenjati rute kojima idete kući s posla.

14. Pripremite večeru u vlastitoj kuhinji
i tako izbjegnite zamke 'naručivanja slane hrane' iz dostave, ili konzumiranja deserta u restoranu.

15. Napravite nekoliko trbušnjaka i čučnjeva dok čekate početak omiljene televizijske serije.

16. Operite zube pola sata nakon svakog obroka
ili izgrgljajte usta vodicom za ispiranje pa se tako spriječite za od posezanja za 'grickalicama' nakon večere.

17. Legnite u krevet u 'pristojno' doba
, te si osigurajte barem osam sati sna.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju