Sitne laži poput one kada prijateljici kažete kako vam se sviđa njezina nova frizura, a zapravo to baš i ne mislite poprilično su bezazlene. No kada lažete sami sebe, posebno kada je riječ o prehrambenim navikama to može rezultirati velikim razočarenjem , posebno ako planirate izgubiti pokoji kilogram. Prije nego pomislite da se to na vas ne odnosi pročitajte 3 najčešćih malih laži o prehrani kojima se zavaravamo

1. 'Jedem samo kad osjetim glad i prestanem čim sam sita'
Osjećaj gladi sat ili dva nakon glavnog obroka zapravo nema veze s potrebama vašeg tijela već s vašom psihom.

Praznina koju osjećate između obroka, a koju nadopunjujete s nekoliko zalogajčića može biti povezana s dosadom, nervozom ili pak veseljem, a vrlo često može biti uzrokovana dehidracijom.

Osjećaj gladi sat ili dva nakon glavnog obroka zapravo nema veze s potrebama vašeg tijela već s vašom psihom

Rješenje:
Prije nego posegnete za nezdravom grickalicom ili kaloričnim slatkišem popijte čašu do dvije vode, a ako vas glad ne prođe promislite jeste li doista gladni i pokušajte preskočiti nezdravi poriv?

Ako pak ne možete protiv sebe, naš prijedlog je pojedite finu, sočnu voćku ili si pripremite fini voćni napitak u čaši koji možete pijuckati kad god osjetite slabinu. ( recept za voćni smoothie potražite ovdje)

>> 3 vrste grickalica za uživanje bez grižnje savjesti

2. 'Većinu vremena jedem zdravu hranu'
Ovo je najčešća laž u koju sami sebe najlakše uvjerimo. Ali sjetite se samo koliko ste puta prepričavali prijateljima kako je ručak bio toliko fin da ste se prejeli, kako je mama napravila najfiniji kolač, kako ste nakon izlaska skoknuli na sočan hamburger ili pizzu ili pak kako ste u naletu PMS-a pojeli sve što vam se našlo na putu... Zbrojite sve te dane i dobili ste odgovor.

Rješenje:
Najvažnije je da si prvo priznajte kako nitko nije savršen. Nakon toga si posložite u glavi koji obrok vam je najproblematičniji. Ako je to večera, vrijeme je da joj posvetite najviše vremena te da se prisilite da vam taj obrok bude rezerviran samo za zdravu hranu. (Ideju za večeru potražite ovdje).

3. 'Redovito vježbam i zato mogu jesti više'
Ova rečenica se odnosi samo na profesionalne sportaše koji svakodnevno treniraju i na svakom treningu daju svoj maksimum. No većina trenira samo dva do tri puta tjedno, a s obzirom da se ostatak dana gotovo uopće ne krećemo i trošimo to nije dovoljno da potrošite velike količine kalorija koje ste unijeli tijekom dana.

Rješenje:
Isplanirajte si što i kliko ćete jesti dane kada trenirate, a koliko one koje mirujete. Tijekom 'lijenih' dana smanjite obroke ili večeru zamijenite sa zdravim napitkom koji podiže energiju. (recept za finu energetsku bombu potražite ovdje)

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju