Vojvotkinja od Cambridgea uživa u aktivnom životu i rekreativnim sportskim aktivostima, što je vidljivo i na njenoj besprijekornoj figuri. Želite li, pak, imati izduljene noge kao Catherine Middleton, pokušajte s ovim vježbama

1. Vježba s loptom
Tijelom oblikujte 'položaj stola': s ispruženim dlanom obje ruke pridržavajte se od tlo, izravnajte trup, a koljena savijte u 90 stupnjeva. Desno koljeno oslonite na loptu za pilates, a stopalom iste noge 'uzemljite' ovo pomagalo za vježbanje što bliže stražnjici.

Oslanjanjući se na ruke i loptu podignite suprotnu nogu prema stropu. Zadržite pozu nekoliko sekundi, a potom promijenite položaj lopte i noge. Izbjegavajte ispravljenje i izduživanje leđa prilikom izvođenja ove vježbe – radije upotrijebite snagu trbušnih mišića. Napravite vježbu 10-15 puta sa svakom nogom.

2. Vježba s rastezljivom trakom
Tijelom oblikujte položaj stola. U ruke stavite po jedan kraj rastezljive trake za vježbanje. Prebacite sredinu trake preko pete jedne noge, pa uz njenu pomoć ispružite stopalo te noge paralelno s podom. Isto učinite s drugom nogom.

Vježbu ponovite 10-15 puta sa svakom nogom. Što više upirete u traku, to će biti bolji rezultati za vaše noge, bedra i stražnjicu.

3. Vježba s rastezljivim krugom
Zavežite krajeve rastezljive trake za vježbanje tako da dobijete pravilan krug. Dvaput omotajte ovaj krug oko nogu u visini sredine bedara, pa pokušajte razdvojiti noge što je više moguće – upirući se o rastezljivu traku. Želite li se izložiti većem otporu, ovaj rastezljivi krug omotajte oko gležnjeva. Ponovite vježbu 15 do 20 puta.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju