Jednakom brzinom kojom naše tijelo uzvraća na svaki val ugode ono pamti i s vremenom kažnjava zbog svih loših navika koje mu serviramo svakodnevno. Kako bi izbjegli crveno svjetlo na alarmu i situaciju kada bolest pokazuje oštre zube potrebna je disciplina i izbjegavanje 5 najlošijih navika

1. Pasivan način života
Nedostatak kretanja boljka je modernog čovjeka kojeg posao i užurban način života veže uz uredski stolac i sjedalo u automobilu. A pasivnost tijelo dugo pamti loša cirkulacija, začepljenje arterija koje povećava rizik od moždanog udara samo su neke od posljedica sjedilačkog načina života. Navika od tek 20 minuta šetnje dnevno smanjit će rizik od bolesti, naglašavaju stručnjaci za čak 50 posto.

Podatak kako je tijelu nakon prestanka pušenja potrebno čak sedam godina da se očisti od toksina dovoljno govori o štetnosti cigareta

2. Pretjerivanje u alkoholu
Pod pretjeranom konzumacijom alkohola podrazumijeva se već treća čaša vina ili piva, jer alkohol opterećuje jetru – organ kroz koji prolazi svaka kapljica unešena u tijelo. Priuštite tijelu pauzu zdravim svježim sokovima, čajevima te održavanjem discipline u izbjegavanju alkohola.

3. Cigarete
Sužavanje krvnih žila, te pojava hipertenzije – povišenog krvnog tlaka samo je jedna u nizu posljedica pušenja. Toksini iz cigareta ometaju rad svih funkcija u organizmu, aktivni pušači imaju smanjenu sposobnost regeneracije koštanog tkiva, što za posljedicu ima pojavu osteroporoze. A podatak kako je tijelu nakon prestanka pušenja potrebno čak sedam godina da se očisti od toksina dovoljno govori o štetnosti cigareta.

4. Previše mesa
Zasićene životinjske masti razgradnjom u organizmu stvaraju tvari koje povećavaju rizik od kardiovaskularnih bolesti. Preporuča se stoga najmanje dva dana u tjednu odmoriti tijelo od teške hrane i odlučiti se za laganiji meni.

5. Opterećenje kralježnice
Stup našeg tijela, kralježnica pamti čak i u ranoj mladosti svaki teret, a najviše sjedenje. Naime dva sata sjedenja u automobilu ostavlja posljedice veće od osam sati provedenih za uredskim stolom. Vježbe za jačanje leđnih mišića navode stručnjaci, nužne su poput ispijanja vode.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju