Izgladnjujete se i provodite sate u teretani, no kazaljka vage ne pokazuje željene rezultate? Ne očajavajte. Možda problem nije u vašem trudu, nego jednostavno radite neku od manje poznatih greški pri mršavljenju. Donosimo popis najčešćih, i ako prepoznate barem jednu, bit ćete korak bliže željenoj težini.

1. Ne jedete dovoljno
Ukoliko na dnevnoj bazi unosite manje od 1200 kalorija, vaše će tijelo usporiti metabolizam kako bi štedjelo energiju. U konačnici to znači da od vaših napora neće biti puno koristi, jer će omjer unešenih i potrošenih kalorija biti u ravnoteži.

Želite li to spriječiti, morate svome tijelu doslovce objasniti da hrane ima dovoljno za normalan rad, te da nema potrebe za ograničavanjima potrošnje energije. Ako za doručak unesete 500 kalorija i 15 grama proteina, metabolizam će se probuditi i pomoći vam pri mršavljenju.

2. Nagrađujete se hranom nakon vježbanja

Kvalitetan trening može izbrisati i više od 300 kalorija, ali proslaviti takvo postignuće hranom pogrešan je put. Nakon fizičke aktivnosti, ljudi se znaju zavarati da si mogu priuštiti pokoji zalogaj viška, što najčešće poništi sav znoj proliven u teretani.

3. Pijete previše dijetalnih napitaka
Iako imaju svoju svrhu tijekom mršavljenja, dijetalni napitci mogu biti i dvosjekli mač. Usprkos malim energijskim vrijednostima, umjetna sladila djeluju na prethodno unešene kalorije, pretvarajući ih u salo. Osim toga, povećavaju inzulin, a smanjuju šećer u krvi, na što tijelo reagira osjećajem gladi. Kako mnogi ne uspiju odoljeti zalogaju, dijetalni napitci dovode do novih kilograma.

4. Ne pijete vino

Alkohol nije najpoželjnije piće dok mršavite, no ograničene količine mogle bi vam i pomoći. Prema istraživanju ženske bolnice iz Bostona, žene koje popiju čašu vina na dnevnoj bazi imaju više šanse izgubiti težinu tijekom jednog desetljeća, od onih koje ne piju.

5. Ne uzimate ugljikohidrate i masnoće

Bit zdravog tijela je ravnoteža, pa radikalno neuzimanje nekih nutrijenata neće dovesti do željenih rezultata. Primjerice, ako vaša prehrana ne uključuje kalcij i vitamin C, kemijski će procesi u tijelu dovesti do novog sala.

Osim toga, takva prehrana gotovo je neodrživa u modernom svijetu, jer ne možete baš cijeli život ne jesti torte na rođendanima, ili odbiti domaćicu koja vam je spremila tijesto. Iako dijete bazirane na navedenom sustavu daju rezultate, isto su tako podložne brzom povratu težine nakon što se prekinu.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju