Bilo da je jedete u juhi, salati ili varivu, s rajčicom ne možete pogriješiti jer je hranljiva, ukusna i ima malo kalorija. Zato su američki stručnjaci osmislili dijetu koja se bazira na ovoj namirnici. Budete li je se pridržavali, za pet dana možete smršaviti čak tri kilograma

Ovaj mirisni, crveni, slasni plod prava je riznica vitamina A i C, kalcija, ali i likopena, najmoćnijeg antioksidansa koji smanjuje rizik od malignih bolesti. 100 grama rajčice sadrži samo 18 kalorija pa je savršen i za dijetu.

Dijeta traje pet dana, a možete ju ponoviti nakon dva dana pauze. Tijekom perioda zaboravite na slatkiše, bijeli kruh, masne sireve i dajte prednost piletini, ribi, voću, povrću i integralnim žitaricama.

"100 grama rajčice sadrži samo 18 kalorija pa je ona savršena za mršavljenje i dijetalni meni"

Od masnoća možete koristiti samo maslinovo ulje, a od začina sol, papar i aromatično bilje.

Svako jutro potrebno je popiti čašu mlake vode na tašte, a obavezna su najmanje četiri obroka dnevno.

Donosimo vam jelovnik koji će vam pomoći u slaganju obroka. I ne zaboravite uz to što ćete izgubiti kilograme oslobodit ćete tijelo toksina!

Bilo da je jedete kao jabuku ili pak u juhi, salati ili varivu, s rajčicom ne možete pogriješiti

Doručak
- Integralno pecivo, dvije žlice nemasnog sira i jedna rajčica.
- Dva tosta premazane margarinom i dva koluta šunke.
- 200 grama polumasnog jogurta pomiješanog s žlicom meda i dvije velike žlice žitnih pahuljica.

>>7 razloga zašto trebamo jesti rajčicu

JELOVNIK ZA 5 DANA:

1. DAN
Ručak: Rajčica sa sirom
Pomiješajte 300 grama sjeckane rajčice, 200 grama svježeg sira, prelijte žlicom maslinovog ulja i začinite bosiljkom. Uz salatu pojedite 30 grama integralnog kruha.

Užina: 100 g voća po izboru

Večera: Tjestenina u umaku od rajčice
Narežite dvije mrkve i prodinstajte na malo maslinovog ulja, dodajte 50 ml pileće juhe i dinstajte još pet minuta. Dodajte 450 g sjeckane rajčice, posolite, popaprite i začinite s pola žlice meda. Pustite neka lagano krčka još 15 minuta. Skuhajte 100 grama integralne tjestenine i prelijte je umakom.

2. DAN
Ručak: Grčka salata
Narežite glavicu crvenog luka, dvije rajčice i jedan veći krastavac. Prelijte maslinovim uljem i začinite po ukusu. Uz salatu pojedite 30 grama integralnog kruha.

Užina: Šalica kave i dva keksa

Večera: Juha od oslića
Dinstajte dvije glavice sitno sjeckanog crvenog luka na maslinovom ulju, dodajte dvije veće rajčice koje ste prethodno ogulili i narezali na kriške, povrtnu kocku za juhu i pola litre vode. Kada juha zakuha, dodajte sjeckani file oslića pa kuhajte još 20 minuta. Začinite po ukusu.

3. DAN
Ručak: Omlet
Narežite 100 grama šampinjona i 300 grama rajčice, pa ih prodinstajte na maslinovom ulju. Kada voda ispari, dodajte dva jajeta i zapecite.

Užina: Dvije mrkve

Večera: Teletina s rajčicom
Ispecite komad teletine (125 do 150 grama) i začinite ju po želji. U drugoj posudi prodinstajte sitno sjeckani crveni luk i dvije rajčice, dodajte meso i ostavite na vatri još 15 minuta.

Rajčica je prava riznica vitamina A i C, kalcija, ali i likopena- najmoćnijeg antioksidansa

4. DAN
Ručak: Hladna poslastica
U 300 grama narezane rajčice, jednu papriku i veći krastavac, dodajte žlicu maslinovog ulja i ubacite u mikser zajedno s dva češnja češnjaka i dva komadića izmrvljenog tosta. Posolite, popaprite i ohladite.

Užina: Sendvič s rajčicom

Večera: Rajčica s rižom
Izdubite tri rajčice i stavite ih u vatrostalnu posudu. Pomiješajte 100 g svježeg sira i 125 grama polu kuhane riže, malo bosiljka, isjeckanu rajčicu i češnjak, pa napunite rajčicu. Pecite ga 25 minuta na 200 stupnjeva.

5. DAN
Ručak: Talijanska salata
Narežite tost i 400 grama rajčice i dodajte malo zelene salate, prelijte s dvije žlice maslinovog ulja i octa, posolite i popaprite. Preko salate posipajte kockice tosta.

Užina: Jabuka s medom i mentom
Kivi i jabuku narežite na kockice, pomiješajte sa žličicom meda, pa začinite listom svježe mente.

Večera: Paprikaš
Prodinstajte glavicu sitno narezanog crvenog luka, dodajte 200 grama krumpira izrezanog na kockice, četiri mrkve izrezane na kolutiće, dva poriluka i 100 grama gljiva. Začinite, dodajte 100 ml juhe od povrća i čašu soka od rajčice, pa kuhajte još 15 minuta.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju