Ponuditi upravo ono što kupcima najviše treba, ispuniti želje, očekivanja, podsjetiti na važnost nekih bitnih stvari kao što je briga o zdravlju, pravilnoj prehrani, opuštajućoj njezi tijela prirodnim proizvodima – jakome odgovoru na svakodnevno nakupljeni stres, ekološka osviještenost koja se najbolje odražava ako je dio svakodnevne rutine, naših navika… sve su to važne teme u dm-u.

Dobivaju svoju konkretnu formu u proizvodima i ponudama, akcijama i promocijama, Alnatura, alverde, dm green city project… mnogima već dobro poznata imena. Upravo je već tradicionalni dm green city project u veljači otvoren izvanrednim natječajem „…jer najbolje dolazi iz prirode!“ kojim je dm pozvao hrvatska obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva koja tijekom ove i iduće godine proizvedu ekološke proizvode, da se prijave, a svima koji zadovolje uvjete propisane natječajem dm će pružiti marketinšku potporu u razvoju etiketa, ambalaže te stavljanja proizvoda na police u svojim prodavaonicama.

Ulaganje u razvoj i usavršavanje asortimana osviještene prehrane i prirodne kozmetike nisu samo način na koji dm svojim kupcima želi omogućiti zdraviji i kvalitetniji život, to je ujedno ulaganje u bolje sutra. Ako svi uložimo malo truda, informiranom i osviještenom kupnjom možemo usmjeriti našu zajednicu ka održivoj budućnosti u kojoj će naša djeca i unuci odrastati u zelenim parkovima pod vedrim nebom.

Natječaj „…jer najbolje dolazi iz prirode!“ otvoren je do 31.3.2014., nakon čega će izborno povjerenstvo u sastavu predstavnika Ministarstva poljoprivrede, PBZ-a i dm-a odabrati pobjednike natječaja. Ako još niste, a ispunjavate uvjete natječaja koji je objavljen na dm-ovim službenim stranicama, prijavite se i možda dobijete priliku svoje proizvode ponuditi dm-ovim kupcima.
Saznajte više o natječaju „...jer najbolje dolazi iz prirode!“
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju