Uspješnost misije 'gubitak kilograma' ne ovisi samo o zdravijem načinu prehrane i tjelovježbi. Želite li si mznatno povećati šanse za gubitak kilograma, odnosno osigurati se da se izgubljeni kilogrami neće s vremenom vratiti, bitno je unijeti sitne promjene u svakodnevicu, i to korak po korak. U tome će vam pomoći 7 savjeta za 7 dana u tjednu

Ponedjeljak: Pametno baratajte vremenom
Jeste li stvarno zaposleni i zauzeti kao što mislite? Začudit ćete se koliko slobodnog vremena imate navečer samo kada ugasite TV. Kombinirajte aktivnosti i zadatke ili ih u potpunosti izbjegnite. Spakirajte ručak za idući dan na poslu dok se večera kuha

- Raspodijelite neke kućanske poslove na supruga i djecu kako biste vi imali vremena za tjelovježbu
- Napravite listu stvari koje morate obaviti, s time da najvažnije obavite odmah, a manje bitne stvari raspodijelite na ostale ukućane
- Sastavite popis stvari koje morate kupiti u trgovini kako biste uštedjeli na vremenu provedenom u kupovini

Utorak: Slijedite raspored prehrane
Prestanite preskakati obroke u želji da smršavite! Ta navika samo će vam donijeti glavobolje, letargiju, pojačani osjećaj gladi i prejedanje, ali i dovesti vas u napast da kupite nezdrave namirnice poput grickalica, slatkiša i pekarskih proizvoda.

Potrudite se da između obroka ne prođe više od četiri sata i uvijek pri ruci imajte neku zdravu grickalicu poput jabuke, orašastih plodova i suhog voća.

Srijeda: Jedite samo u kuhinji ili blagovaonici
Konzumiranje hrane u nekoj drugoj prostoriji osim kuhinje ili blagovaonice trebalo bi izbjegavati jer povezivanje jedenja s određenim objektom, poput sobe, može pojačati želju za hranom čak i kada niste gladni. Na primjer, kad se spomene kina mnogima je prva asocijacija - kokice

Četvrtak: Dok jedete nemojte raditi ništa drugo
Radite li još nešto dok jedete vjerojatno nećete obratiti pažnju na to koliko jedete i koliko ste siti.

Stoga dok jedete probajte ne raditi ništa drugo, a posebno izbjegavajte obrok uz kompjutor. Tako ćete povećati svijest o tome što i koliko jedete.

Petak: Zamolite obitelj i prijatelje za podršku
Mijenjanje i zadržavanje zdravog režima života lakše je uz podršku bliskih osoba. Budite precizni u traženju pomoći pa zamolite prijatelja ili člana obitelji da vam se, primjerice, ponedjeljkom i četvrtkom pridruže u ugosnoj šetnji ili aktivnosti.

Ako odlazite nekome u posjet da ne poslužuje nezdrave i masne namirnice već neki ukusni i zdravi zalogajčić.

Subota: Kontrolirajte svoje misli
Kao što prostorije mogu potaknuti želju za hranom, i misli mogu imati isti učinak. Pojedete li čokoladni keks svaki put kad vidite reklamu za kekse, može vam se dogoditi da svaki put kad pomislite na slatko dobijete snažan poriv za istim.

Idući put kad vam se pojavi takva misao odmah počnite raditi nešto drugo kako biste je otjerali, nazovite prijatelja, lakirajte nokte, surfajte internetom ili radite bilo što drugo što će vam okupirati ruke i usta.

Nedjelja: Isplanirajte obroke
Planiranje počnite s osnovnim namirnicama za svaki dan kojima ćete dodavati neke druge kako biste imali raznolike obroke. Usput napravite i popis namirnica koje morate kupiti.

Možete i pripremiti jelo koje možete jesti par dana u tjednu i tako uštedjeti na kuhanju i dobiti na vremenu za tjelovježbu. Potrudite se odabrati svježe namirnice koje možete pripremiti bez prženja u ulju.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju