Ove namirnice redovito se nalaze na jelovnicima mršavih ljudi. Bogate su nutrijentima koji pospješuju probavu, snižavaju razine kolesterola te vizualno smanjuju opseg kritičnih dijelova tijela

1. Artičoka

Znate li što su prebiotici? Riječ je o neprobavljivoj vrsti ugljikohidrata koji poboljšavaju probavnu mikrofloru, smanjuju osjećaj gladi, ali i snižavaju razine kolesterola u organizmu, pa se nemeću kao važan element u prehrani. Nalaze se u voću i povrću, a njime su osobito bogate artičoke, pa ih svakako uvedite u vlastiti jelovnik.

2. Tamna čokolada
Vjerovali ili ne, studije pokazuju da su ljudi koji redovito jedu manje količine tamne čokolade s visokim postotkom kakaa mršaviji od onih koji se suzdržavaju od slatkih zaloga. Razlog? Ako si branite pojedine vrste hrane bit ćete podložniji pucanju i prejedanju. Zato uživajte u povremenim slatkim trenucima bez kajanja.

3. Orašasti plodovi
Orasi, bademi i drugi orašasti plodovi izmnimno su kalorične namirnice, no bogate mineralima koji pozitivno djeluju na centar gladi u mozgu. Ne čudi stoga što neka istraživanja pokazuju da konzumacija umjerenih količina ovih namirnica dva puta tjedno smanjuje mogućnost debljanja. Ubacite ove ukusne i zdrave grickalice u zdjelicu sa žitaricama, pa započnite dan na ispravan način.

4. Svježi kravlji sir
Niti jedan sir nije dijetalan, ali redovita konzumacija svježeg sira može doprinijeti vašem planu mršavljenja. Ovaj mliječan proizvod bogat je kalcijem i nekim kiselinama koje tope masnoće u organizmu. Jedete li hranu s malom količinom kalcija, tijelo će teže sagorijevati masnoće. Što kažete na jednu finu brusketu s posnim sirom za ručak?

5. Maline
Ovo je omiljeno voće mršavih ljudi. Maline sadrže mnogo prehrambenih vlakana koje vam pružaju osjećaj sitosti, a istovremeno sadrže više od 80 posto vode, pa 100 grama ovog kiselo-slatkog voća ima tek pedesetak kalorija. Zamrznite bobice malina, pa se njime osladite u vrući ljetni dan.

6. Kokošja jaja
Kokošja jaja bogata su proteinima važnim za izgradnju mišića, ali i cjelokupan osjećaj sitosti. Započnete li dan s barem jednim tvrdo kuhanim jajem, tijelu ćete pružiti važne nutrijente, ali i onemogućiti prkomjerni unos hrane – osobito u večernjim satima.

7. Špinat

U većini povrća možete 'pretjerivati' bez opasnosti od unošenja velikih količina kalorija. Špinat spada u ovu grupu niskokaloričnih namirnica koje neće naštetiti plan dijete. Štoviše, redovita konzumacija ovoga ukusnog povrća pomoći će vam u inače teškom planu aporpcije minerala željeza koji je odgovoran za dovođenja kisika u sve stanice tijela. Lagano blanširajte zelene listiće špinata i začinite s malo limuna te uživajte u ukusnom obroku.

8. Kiseli krastavci
Kiseli krastavci su odličan zalogajčić kad vam se jede nešto hrskavo i slano, te imaju mnogo manje kalorija od 'junk food' alternativa. Ne morate ih jesti samo kada radite francusku salatu. Naprotiv, zašto ih ne biste grickali poput čipsa?
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju