Sadrži li vaša prehrana previše nezdrave hrane, ne samo da imate velike šanse da ćete se udebljati, već vam prijeti i depresija! Čvrsti su to dokazi istraživanja koje je utvrdilo da prečesto konzumiranje loših namirnica, osim na izgled negativno utječe i na raspoloženje

Slijedećih šest potencijalnih nuspojava loše prehrane možda vas dodatno potaknu da se počnete hraniti zdravije što će rezultirati time da se osjećate i izgledate bolje.

1. Preuranjene bore
Ono što je loše za vašu liniju, loše je i za lice. Šećeri, masnoće koje se koriste za produljivanje trajnosti pakirane hrane i škrob potiču pretjerano lučenje inzulina što uzrokuje upalne procese u tijelu i ometa aktivnost antioksidansa bitnih za održavanje mladolikog izgleda. Rezultat je ubrzavanje procesa starenja, veća sklonost štetnom utjecaju sunca i prerano dobivanje bora.

>> Voćni deserti koje možete jesti bez grižnje savjesti

2. Pogoršani PMS
Hrana ne može uzrokovati PMS, ali može ga pogoršati. Šećer i škrob mogu uzrokovati da inzulin naglo naraste i brzo padne što utječe na kemikalije u mozgu i nagle promjene raspoloženja. Zaslađeni kofeinski napici najlošiji su izbor kad vam hormoni 'divljaju'. Kombinacija šećera i stimulativnog učinka kofeina (i kasnijeg pada raspoloženja) recept su za nepodnošljivi PMS.

3. Neredovita stolica
Bijeli kruh, bijela riža i ostale prerađene namirnice mogu uzrokovati zatvor jer sadrže malo ili ništa vlakana koja su krucijalna za probavljanje svega što unesete u tijelo. Nedovoljno opskrbljivanje organizma vodom može pogoršati probleme s probavom, kao i kombinacija alkohola i bijelog kruha (hot-dog, hamburger).

4. Nadutost
Primjetili ste da svaki put kad se počastite nečime iz restorana brze hrane ne osjećate toliko sitost koliko nadutost? To je zbog toga jer nezdrava hrana sadrži ogromne količine natrija koji je glavni krivac nadutosti. Zadaća natrija je reguliranje količine krvi u žilama, ali on također veže vodu na sebe. Visoka koncentracija natrija izvlači vodu iz stanica zbog čega tijelo mora koristiti više tekućine kako bi je nadoknadilo.

5. Žgaravica
Posljedice prevelikog broja obroka punih masnoća jest slabo varenje kiseline. Hrana bogata zasićenim masnoćama duže se probavlja, a ako niste do kraja probavili sinoćnji cheeseburger i pržene krumpiriće, višak kiseline u želucu može se vratiti natrag u jednjak idući put kad jedete i tako izazvati žgaravicu.

6. Glavobolja
Tiramin, kemikalija koja nastaje kidanjem određenih proteina u bojilima za hranu i nitratima (sastojcima hot-doga i drugih mesnih prerađevina) može uzrokovati glavobolju. Stručnjaci objašnjavaju da tiramin povećava dotok krvi u mozak uzrokujući vaskularne promjene što rezultira s boli.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju