Depresivnost, nesanica, promjene raspoloženja, razdražljivost, napadaji plača, napete grudi, nadutost u donjem dijelu trbuha samo su neke od nuspojava izmjene menstrualnog ciklusa kod žena. Čudesna tabletica ili napitak za ublažavanje PMS-a ne postoji, ali zato postoji hrana koja dokazano pomaže

Predmenstrualni sindrom ili PMS pojava je koju u neugodnom obliku prolazi čak 70 posto žena u svijetu. Ovaj sindrom, prisutan je svaki mjesec u obliku prolaznih fizičkih i psihičkih smetnji u trajanju do desetak dana prije početka menstruacije.

>>5 iritantnih tegoba koje iscjeljuje lavanda

Tajni napitak koji bi jednim gutljajem uklonio bol ne postoji, ali uz pametan izbor hrane svaka žena si može olakšati tegobe. Važno je da navedene namirnice konzumirate unutar manjih obroka tijekom onih dana u mjesecu.

Losos
Ne samo da je ukusan i kvalitetan izvor proteina, losos sadrži omega 3 kiseline, koje dokazano ublažavaju menstrualne grčeve i stabiliziraju hormonske poremećaje.

Ananas djeluje kao prirodni antidepresiv i idealna je namirnica za ublažavanje PMS-a

Jedno istraživanje je pokazalo da je olakšanje nakon konzumacije omega 3 u obliku ribljeg ulja usporedivo s osjećajem olakšanja nakon uzimanja ibuprofena.

>>Jednim gutljajem protiv napuhanog trbuha i viška kila

Banane
Banane obiluju vitaminom B6 za kojeg je dokazano da kod PMS-a uspješno reducira problem bolnih i napetih grudi, promjene raspoloženja i nakupljanja vode u tijelu.

Sjemenke
Bučine i sjemenke suncokreta, kikiriki i indijski oraščići bogati su magnezijem koji pomaže pri apsorpciji kalcija u kosti.

Ananas
Konzumiranjem ovog voća ili soka od ananasa riješit ćete se nadutosti, a osim toga ananas je učinkovit i kao prirodni antidepresiv. Visoka koncentracija mangana u njemu djeluje na povećanje razine serotonina poznatog kao hormona sreće.

Naranča

Bogata je tiaminom, vitaminom B1 koji poboljšava probavu te na taj način otklanja zatvor ili proljev koji se mogu javiti kao jedan od simptoma PMS-a.

Đumbir
Ova gomoljasta biljka neuglednog izgleda potiče kretanje ustajale energije i grije organizam, preporuča ga se uzimati kao dodatak jelima ili u obliku čaja. Zahvaljujući svojim aktivnim tvarima gingerolima koje imaju analgetske i sedativne učinke đumbir uspješno pomaže kod menstrualnih bolova.
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju