Pravilna prehrana i redovito vježbanje dva su od sedam koraka koje možemo provesti kako bi smanjili rizik od srčanog udara. No, istraživanje je pokazalo kako jako mali broj ljudi zadovoljava sve kriterije

Najmanje 150 minuta umjerenog ili 75 minuta intenzivnog vježbanja, tjelesni indeks manji od 25, nepušenje, zdrava prehrana, niski kolesterol, smanjeni krvni pritisak i šećer uvjeti su koji smanjuju rizik od srčanog udara.

No, istraživanje američkih znanstvenika pokazalo je kako gotovo nitko ne zadovoljava sve kriterije.

>> Šetnja po svježem zraku djelotvorna kao i teretana

>> Kućanskim poslovima do savršenog tijela

'Istraživanje smo proveli na 17,820 ljudi i nevjerojatno je kako samo dvije osobe zadovoljavaju sve kriterije. Samim time, jasno je kako Amerikanci nisu pretjerano zdravi', rekla je dr. Mary Cushman, voditeljica američkog istraživanja.

Koliko su ovi kriteriji važni pokazala je i činjenica da je smrtnost onih koji zadovoljavaju barem pet kriterija za 55 posto niža nego kod onih koji ne zadovoljavaju niti jedan. Za svaki kriterij koji osoba zadovoljava za 15 posto se smanjuje mogućnost smrti u sljedeće četiri godine.

'Svaki čovjek bi trebao što više raditi na zadovoljavanju ovih kriterija kako bi bio zdraviji', zaključila je Cushman.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju