Čokolada i vino su zdrave namirnice. Sadrže polifenol, jaki antioksidans koji sprječava razne bolesti i usporava starenje. Dijeta koja uključuje te dvije namirnice se pokazala odličnom u dugoročnom skidanju kilograma

Prelaskom na ovaj način prehrane računajte na 3 kilograma manje već u prvih tjedan dana.

Ova dvotjedna dijeta bazira se na unosu voća i povrća, žitarica, mahunarki, koštunjavog voća i sjemenki uz nezaobilazno maslinovo ulje, a mnogima će se učiniti kao savršeno i brzo rješenje za skidanje 'zimskih' kilograma.

Mliječni proizvodi su dozvoljeni u malim količinama, a jaja jednom do dva puta tjedno. Riba i perad su također na meniju dva puta tjedno, a crveno meso dva puta mjesečno. Potrebno je izbjegavati gotovu hranu, fast food i šećer.

'Kombinirajte čašu vina s mediteranskom prehranom, u kojoj dominiraju voće, povrće i riba i živjet ćete duže i zdravije', tvrdi profesor Roger Corder s Londonskog instituta William Harvey, autor knjige 'Vinska dijeta'.

Nakon 25 godina istraživanja zaključio je kako se dugi životni vijek žitelja južne Europe može povezati sa zdravom prehranom i navikom ispijanja dobrog crnog vina.
Sastojci iz sjemenki crnog grožđa pročišćavaju krvne žile i snižavaju tlak.

>> VIDEO: Kampanjci, gladovanje ne garantira lijepo tijelo!

>> Sjevernjačkim tajnama do savršenog tijela

Isto djelovanje ima i čokolada s velikim postotkom kakaa, čija zrna su najbolji prirodni izvor antioksidanata procijanida, koji spada u grupu polifenola. Najbolji izvor je čokoladu s 70 posto kakaa.

Uz ručak popijte popijte dva decilitra crnog vina, a između ručka i večere nekoliko kockica tamne čokolade.

Donosimo vam slatki meni koji će vas riješiti 3 do 5 kilograma

1. DAN
Doručak: kriška integralnog tosta, žlica marmelade od šumskog voća, biljni čaj bez šećera
Ručak: salata od tunjevine i žlice bijelog graha, nekoliko listova zelene salate, kivi i mandarina
Večera:100 g plodova mora lagano poprženih i 20 g kikirikija, prilog od 100 g integrale riže i dvije žlice kuhane brokule

2. DAN
Doručak: 3 žlice muslija i mlijeko sa smanjenim udjelom masnoće, naribana jabuka i šaka suhih brusnica
Ručak: zdjela salate od leće, radiča i malo feta sira, 100 ml jogurta s manjim udjelom masnoće, jabuka
Večera: 120 g lososa, pečena rajčica, dva kuhana krumpira, žlica mahuna

3. DAN
Doručak: isto kao drugog dana, i mala čaša soka od brusnica
Ručak: 100 g bijelog pilećeg mesa na žaru, zdjela salate od rukole začinjene balsamico octom. Zdjelica voćne salate
Večera: 100 g telećih jetrica na žaru, 80 g integralne riže, 2 žlice kuhanog povrća

4. DAN
Doručak: kuhano jaje, kriška integralnog kruha, 2 dl svježeg voćnog soka
Ručak: 3 žlice tunjevine, kriška integralnog kruha, zdjelica salate od mrkve i celera
Večera: 75 g integralne tjestenine u umaku od rajčice i bosiljka. Zdjela zelene salate

5. DAN
Doručak: zdjelica voćne salate od kruške i kivija, 100 ml jogurta, žlica sjemenki
Ručak: zdjela miješane salate od povrća začinjena bosiljkom, prelivena jogurtom, voćka po izboru
Večera: ražnjić od bijele ribe i rajčice, 80 g integralne riže

6. DAN
Doručak: 3 žlice muslija i mlijeko s manjim udjelom masnoće, žlica naribane kruške, prstohvat cimeta
Ručak: sendvič od kriške integralnog kruha, 3 kriške pureće šunke, rajčica i paprika
Večera: 2 zapečene rajčice punjene svježim sirom i vlascem

7. DAN
Doručak: pola grejpa, kriška nemasne šunke, kriška kruha sa sjemenkama
Ručak: 75 g tjestenine u umaku od rajčice
Večera: 100 g purećih prsa i povrće s roštilja: tikvica, paprika, rajčica

8. DAN
Doručak: 3 žlice muslija s mlijekom, kivi, čaša soka od naranče
Ručak: kao peti dan
Večera: zdjelica juhe od povrća

9. DAN
Doručak: kao treći dan
Ručak: 80 g integralne riže sa 100 g kuhanog povrća, zdjelica zelene salate
Večera: kao drugi dan

10. DAN
Doručak: kao osmog dana
Ručak: kao prvog dana
Večera: 120 g tunjevine s roštilja, zdjelica grah salate

11. DAN
Doručak: mandarina, kriška integralnog kruha i žlica namaza od sira
Ručak: zdjela salate od 100 g kuhanog krumpira, 50 g mahuna, 50 g tune iz konzerve, 2 rajčice, kuhanog jaja, malo maslinovog ulja i jabučnog octa
Večera: 100 g bijelog pilećeg mesa i pet šampinjona na žaru, zdjela zelene salate

12. DAN
Doručak: kao 6. dan
Ručak: razno sirovo povrće, kriška integralnog tosta, 120 g jogurta, kivi
Večera: 120 g pastrve, salata od kuhanog krumpira, luka i zelene salate

13. DAN
Doručak: pola grejpa, kuhano jaje, kriška integralnog kruha
Ručak: zdjela miješane salate: zelena, rukola, radič s nekoliko kockica feta sira i pet maslina
Večera: kao 6. dana

14. DAN
Doručak: kriška integralnog kruha, žlica svježeg sira, čaša soka
Ručak: miješana salata od graha i leće začinjena maslinovim uljem, octom i pet maslina
Večera: zdjelica goveđe juhe s mesom i povrćem, bez tjestenine, zdjelica voćne salate

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju