Scarlett Johansson u novom filmu 'Iron Man 2', u uskom mačkastom kostimu pokazala je fantastičnu figuru, a za takvu besprijekornu liniju morala se i potruditi. Otkrivamo četiri vježbe pomoću kojih je lijepa plavuša došla do željenog rezultata

Ukoliko niste gledali film 'Iron Man 2' svakako ga pogledajte, ako ne zbog filma, onda zbog super seksi akcijske junakinje koju tumači Scarlett Johansson.

Kako bi došla do željene linije mlada glumica se pridržavala plana vježbanja kojim je učvrstila trbušnjake, stražnjicu, bedra i ruke.

1. T- sklekovi

Stanite u položaj za sklekove s rukama u širini ramena. Spustite se u sklek ne dodirujući prsima tlo.

U povratku lagano podignite desnu ruku rotirajući cijelo tijelo dok ne postignete T oblik, balansirajući na lijevoj ruci i vanjskoj strani lijevog stopala.

Vratite se u prvobitni položaj i istu stvar ponovite na suprotnoj strani. Vježbu ponovite pet puta čime će te ojačati ruke, ramena i prsa.

 

2. Čučanj u raskoraku

Stanite u uspravni položaj s raskorakom u širini ramena. Lijevom nogom iskoračite unatrag i lagano se spuštajte prema tlu ne odvajajući stopala od tla.

Vratite se u prvobitni položaj. Nastavite sa spuštanjem i podizanjem 30 sekundi pa zamijenite noge i ponovite vježbu. Ovom vježbom jačate noge i stražnjicu.

3. Flamingo položaj

Stanite uspravno spojenih stopala. Podignite unazad desnu nogu, malo savijte lijevo koljeno.

Gornji dio tijela nagnite prema naprijed i ispružite lijevu ruku u visini glave, tako da vaše tijelo poprimi oblik slova T.

Napnite mišiće ramena i stražnjice i zadržite položaj oko tri sekunde i vratite se u prvobitni položaj. Vježbu ponovite 10 do 12 puta mijenjajući stranu. Vježbom jačate leđa, ramena, stražnjicu.

 

4. Skok čučanj

Stanite u uspravni položaj i raskorak u širini ramena.

Spustite se u čučanj te u povratku eksplozivno skočite u zrak (možete podići ruke).

Doskočite lagano savijenih koljena i spustite se natrag u čučanj. Vježbu ponovite 10 puta bez pauze, a time ćete ojačati donji dio tijela.

>> Muškarci žele žene poput Scarlett i J.Lo

>> Počela je sezona skidanja kilograma

Sretno s vježbama i ne posustajte jer, kako je i sama Scarlett Johansson izjavila: 'Na početku je bilo jako teško, ali nakon nekog vremena vježbanje mi je prešlo u naviku te sam u potpunosti promijenila životne navike. Važno je samo biti uporan.'
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju