Komercijalni modni brend H&M već je dugo usmjeren na reduciranje otpada i zbog toga su lansirali novu reklamu kojom potiču ljude na recikliranje odjeće. U 2014. godini skupili su više od 7.600 tona odbačenih predmeta, a toliko se materijala nađe u 38 milijuna običnih majici s kratkim rukavima

Često razmišljamo o recikliranju kuhinjskog otpada, ali ne i o recikliranju odjeće koju više ne nosimo. Ona obično završi u kantama za smeće, a nakon toga na otpadu.

Upravo to želi promijeniti brend H&M. Zato su lansirali kampanju kojom žele promijeniti stav ljudi prema reciklaži odjevnih predmet. U videu koji prati kampanju objašnjavaju kako u modi postoji samo jedno pravilo – ono koje kaže da svu odjeću treba reciklirati.

Sve drugo je dozvoljeno u modi stoga vas H&M, između ostalog, potiče da bezbrižno 'nosite minice nakon 40. godine, miješate uzorke i budete slobodni'.

Ovo je, također, još jedan korak prema prihvaćanju različitosti jer se u kampanji ne pojavljuju standardni manekeni i manekenke. Umjesto njih glavne zvijezde kampanje su ljudi svih dobnih i rodnih skupina, seksualnog opredjeljenja i religija.

Uz legendarnog glazbenika Iggyja Popa koji ima mali 'cameo' u videu, najviše pažnje izazvali su elegantni pripadnici Sikha, boksač s protetičkom nogom i Britanka Mariah Idrissi. Podrijetlom iz Pakistana i Maroka, prelijepa Mariah u videu nosi hidžab i ona je prva žena isklamske vjeroispovijesti koja se ikada pojavila u nekoj kampanji ovog brenda.

 

A photo posted by Mariah Idrissi (@mariahidrissi) on


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju