Često razmišljamo o recikliranju kuhinjskog otpada, ali ne i o recikliranju odjeće koju više ne nosimo. Ona obično završi u kantama za smeće, a nakon toga na otpadu.
Upravo to želi promijeniti brend H&M. Zato su lansirali kampanju kojom žele promijeniti stav ljudi prema reciklaži odjevnih predmet. U videu koji prati kampanju objašnjavaju kako u modi postoji samo jedno pravilo – ono koje kaže da svu odjeću treba reciklirati.
Sve drugo je dozvoljeno u modi stoga vas H&M, između ostalog, potiče da bezbrižno 'nosite minice nakon 40. godine, miješate uzorke i budete slobodni'.
Ovo je, također, još jedan korak prema prihvaćanju različitosti jer se u kampanji ne pojavljuju standardni manekeni i manekenke. Umjesto njih glavne zvijezde kampanje su ljudi svih dobnih i rodnih skupina, seksualnog opredjeljenja i religija.
Uz legendarnog glazbenika Iggyja Popa koji ima mali 'cameo' u videu, najviše pažnje izazvali su elegantni pripadnici Sikha, boksač s protetičkom nogom i Britanka Mariah Idrissi. Podrijetlom iz Pakistana i Maroka, prelijepa Mariah u videu nosi hidžab i ona je prva žena isklamske vjeroispovijesti koja se ikada pojavila u nekoj kampanji ovog brenda.