Osim što utjecaj mjere po prodaji albuma, kino-ulaznica i proizvoda poput parfema ili kupaćih kostima pod svojim imenom, zvijezde svoju 'cijenu' određuju i prodajom časopisa na čijoj se naslovnici pojave. Donosimo vam 10 najbolje prodavanih naslovnica koja krase poznata lica, te imena onih koji prodajom baš nisu usrećili izdavače

Pet do deset sekundi potrebno je kupcu za donošenje odluke o izboru časopisa na kiosku. Osim naslova koji najavljuju sadržaj te dizajna naslovnice, ono što najviše utječe na njegovu prodaju je poznato lice koje se na njoj nalazi.

1. Magazin Forbes napravio je listu 10 najbolje prodavanih naslovnica ove godine na kojoj i ove godine vodi nepobjediva Beyonce. Izdanje 'Voguea' iz ožujka s prodanih 355.397 primjeraka nadmašilo je i izdanje s američkom prvom damom Michelle Obamom čiji je lik i ekskluzivni intervju prodao 293.798 primjeraka.

Da je javnost željna nostalgije i aure tajanstvenosti dokazuje i trend naslovnica s preminulim osobama

2. Da je javnost željna nostalgije i aure tajanstvenosti dokazuje i trend naslovnica s preminulim osobama potvrđuje i drugo mjesto najprodavanijih naslovnica. Njega zauzima Audrey Hepburn čijih je 308.000 prodanih primjeraka časopisa 'Vanity Fair' za 100.000 nadmašilo najgore prodavani broj s Taylor Swift.

'Svi volimo legende. Oni su dio naših života. Koji je žanr knjiga najprodavaniji? Biografije. I one su najčešće o već mrtvim osobama' obrazloženje je izvršne urednice časopisa, Jay Fielden o izboru poznate glumice.

3. Sklonost nostalgiji potvrđuje i treće mjesto ljestvice na kojemu je Lauren Hutton u lipanjskom izdanju magazina 'Town & Conutry'. Umjesto nove fotografije 65 godina stare glumice, uredništvo je odabralo njezinu sliku u toplesu i sa slamnatim šeširom iz 1968. godine.

4. Kim Kardashian na coveru 'Cosmopolitana' na četvrtoj je poziciji ljestvice. Uz naslov 'The Sex Move That Bring You Closer' starleta je odjevena u visoki rezani top te retro duboke kratke hlačice s razbarušenom kosom osigurala da se časopis jako približi publici magazina.

5. Čitateljicama časopisa 'Glamour' najviše se svidjela Kate Hudson u toplesu s glamuroznom Chanel ogrlicom oko vrata. Njezin fit torzo jasno dolazi do izražaja, a da je do njega stigla pilatesom i trčanjem za sinčićem Benom, otkrila je gotovo 324 tisući žena koje su kupile travanjsko izdanje magazina.



6. Da isto ime ne prolazi na jednaki način kod različitih izdanja dokazuje primjer i Taylor Swift. Dok je 'Vanity Fairu' donijela prodajni fijasko, ožujsko izdanje 'Ellea' na kojem pozira u žutoj mini haljini Louis Vuittona ovom modnom magazinu donio je najvišu mjesečnu prodaju.

7. Otkrivanje gole kože ima odličnu prođu, što zna i 'Marie Claire' koji je odabrao Oliviju Wilde u senzualnom izdanju. U prozirnoj haljini s 'ključanica' dekolteom čija se boja podudara s bojom glumičinih očiju, glumica je privukla više čitateljica od dosadašnje rekorderke časopisa Heidi Klum s 119, 625 prodanih primjeraka.

Otkrivanje gole kože ima odličnu prođu, što zna i 'Marie Claire' koji je odabrao Oliviju Wilde u senzualnom izdanju

8. Novopečena mama Drew Barrymore na naslovnici 'Harper's Bazaara' u ožujku je prestigla Jennifer Lopez iz veljače. U pripadajućem intervjuu je otkrila kako balansira između privatnog i poslovnog života te reklamira svoju liniju kozmetike 'Flower'.

9. Na devetom mjestu je dvostruka pobjednica Mila Kunis koja je u ožujku donijela sreću magazinu 'In Style', a mjesec dana kasnije i srodnom mediju 'Allure' te osigurala najbolje prodavane mjesece ove godine. Njezina privlačnost, karijera te veza sa Ashtonom Kutcherom očito su tri dobitna sastojka zbog kojih ova mlada glumica zaokuplja pažnju čitateljica.

10. Ljestvicu najprodavanijih zatvara Miley Cyrus na ožujkom izdanju 'Cosmopolitana' koju klasično bijelo odijelo nije spriječilo pokazati ogoljeli trbuh i dekolte.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju