Jeste li se ikada pitali kako bi izgledale svakodnevne namirnice iz hladnjaka i smočnice da su je kreirali poznati modni i ini brendovi? Agencija Peddy Mergui odlučila je maslac, jaja i druge osnovne sastojke koje se mogu naći u svakom domaćinstvu odjenuti u ruho slavnih dizajnera


Wheat is Wheat is Wheat
ime je izložbe izraelske dizajnerske agencije po imenu Paddy Mergui koja obuhvaća svakodnevne proizvode koje su njihovi djelatnici 'odjenuli' u poznato ruho vrhunskih modnih, kozmetičkih i inih brendova.

Cilj ove izložbe je pokazati s kakvim se izazovima suočavaju dizajneri koji trebaju uljepšati neki proizvod, učiniti ga privlačnim kupcima, a istovremeno zadržati svoj moralni i vizualni identitet.

Biste li vi kupili mlijeko by Apple, brašno by Prada i dječju hranu by Chanel koju je osmislila izraelska agencija Paddy Mergui?

U našoj fotogaleriji pogledajte 10 zapanjujućih transformacija svakodnevnih kuhinjskih namirnica.


 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju