Zvijezda kraljevske turneje po Australiji i Novom Zelandu ipak nisu bili vojvotkinja Catherine i princ Willliama, već njihov sinčić George, sladak, znatiželjan i uvijek besprijekornog ponašanja, koji je već s 9 mjeseci postao trendseter čije se modne kombinacije kopiraju

Svaka haljina ili model cipela u kojem se pojavi Catherine Middleton trenutno nestaje s polica trgovina ukoliko je riječ o komercijalnom i dostupnom brendu, ili se pojavi u kopiranim izdanjima, ako je riječ o skupocjenom komadu iz visoke mode.

Takav fenomen nazvana je 'Kate efekt', a ako je suditi prema prvim pojavljivanjima devetomjesečnom princa Georgea, plavokosi sinčić krenuo je njezinim stopama.

Tijekom turneje u Australiji i Novom Zelandu, hlačice, majice i kombinezoni malenog trendsetera komentirali su se kao i modni izbori njegove majke, a jednodijelni kompletić s izvezenim jedrenjakom dizajnerice Rachel Riley rasprodan je dan nakon što je princ fotografiran u Wellingtonu noseći upravo taj odjevni komad za koji danas postoji lista čekanja od 8 tjedana.

Ovaj dečkić uz tradicionalne i očekivane stilske izbore i boje srušio 'lavi mit', baš kao što je za ružičastu boju to učinila i malena Harper Seven, te je zemlju kontinent klokana pozdravio u crvenoj vesti.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju