Rezultat toga je upravo lansirana modna kampanja, čija energična dramatika savršeno korelira s odjevnom linijom predstavljenom na modnoj pisti prošlosezonskog, ali najavljuje i skori nastup Coded Edge-a na nadolazećem BIPA FASHION.HR-u.
Inspiraciju za posljednju kolekciju Coded Edge je pronašao u zamišljenoj viziji postapokaliptičnog grada, poput Huxleyevog "Vrlog novog svijeta" ili Orwellove "1984". Modni dvojac, koji čine Silvio Ivkić i Jure Perišić, poigrao se idejom distopije, prividne utopije grada, koji nakon uništenja svijeta i totalnog raspada sustava, ponovnu stabilnost pronalazi u novom poretku, ustoličenju religije novog doba, podjele društva na kaste, strogo formalizirane, kontrolirane i uniformne strukture. Outfiti u kampanji uključuju oglavlja i ručno rađeni nakit, a od odjevnih komada izdvajaju se pojednostavljene duge suknje u kombinaciji s dugim jaknama i predimenzionirani lepršavi komadi od muslina. Coded Edge se fokusirao i na izradu vlastitog tekstila koji ovoj kolekciji daje jedinstveni dizajnerski potpis.
Na modnoj kampanji, kojom nas Coded Edge uvodi u mistični svijet svojih kreacija, po prvi su puta sudjelovala čak tri modna fotografa: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić. Angažman čak troje fotografa na jednoj modnoj kampanji za Coded Edge je predstavljao izuzetan izazov – budući da svaki od njih ima svoju estetiku i vlastiti kut gledišta, bilo je vrlo zanimljivo pratiti kako se taj zamišljeni koncept pretvara u stvarnost, otkrili su Silvio Ivkić i Jure Perišić.
Make-up u kampanji potpisuje Petra Sever, a zaštitno lice je mlada Sara Sorić iz modne agencije Talia. Netom lansirani vizuali predstavljaju svojevrsnu uvertiru u novu Coded Edge kolekciju, koja će biti prikazana na ovosezonskom BIPA FASHION.HR-u. Dok se iščekuju novi uspjesi mladog hrvatskog branda, Coded Edge kreacije mogu se odnedavno pronaći i kupiti u zagrebačkom concept storeu Grič Witch.