Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

„Vrli novi svijet“ u kampanji Coded Edge-a

20-02-2015 Piše Sponzorirani članak
komentari

Mladi dizajnerski brand Coded Edge, koji je u samo nekoliko sezona djelovanja ostavio zapažen trag na hrvatskoj modnoj sceni, odlučio je svojoj posljednjoj kolekciji Reticent podariti vizualni identitet.

U trendu Kolači u staklenci Suhi, sitni, prefini Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Aishwarya Rai NAJBOLJA OD NAJBOLJIH Više od 4800 čitateljica odabralo je najljepšu misicu svih vremena, čarobna je

Rezultat toga je upravo lansirana modna kampanja, čija energična dramatika savršeno korelira s odjevnom linijom predstavljenom na modnoj pisti prošlosezonskog, ali najavljuje i skori nastup Coded Edge-a na nadolazećem BIPA FASHION.HR-u.

Inspiraciju za posljednju kolekciju Coded Edge je pronašao u zamišljenoj viziji postapokaliptičnog grada, poput Huxleyevog "Vrlog novog svijeta" ili Orwellove "1984". Modni dvojac, koji čine Silvio Ivkić i Jure Perišić, poigrao se idejom distopije, prividne utopije grada, koji nakon uništenja svijeta i totalnog raspada sustava, ponovnu stabilnost pronalazi u novom poretku, ustoličenju religije novog doba, podjele društva na kaste, strogo formalizirane, kontrolirane i uniformne strukture. Outfiti u kampanji uključuju oglavlja i ručno rađeni nakit, a od odjevnih komada izdvajaju se pojednostavljene duge suknje u kombinaciji s dugim jaknama i predimenzionirani lepršavi komadi od muslina. Coded Edge se fokusirao i na izradu vlastitog tekstila koji ovoj kolekciji daje jedinstveni dizajnerski potpis.

Na modnoj kampanji, kojom nas Coded Edge uvodi u mistični svijet svojih kreacija, po prvi su puta sudjelovala čak tri modna fotografa: Karmen Poznić, Franjo Matković i Jure Perišić. Angažman čak troje fotografa na jednoj modnoj kampanji za Coded Edge je predstavljao izuzetan izazov – budući da svaki od njih ima svoju estetiku i vlastiti kut gledišta, bilo je vrlo zanimljivo pratiti kako se taj zamišljeni koncept pretvara u stvarnost, otkrili su Silvio Ivkić i Jure Perišić.

Make-up u kampanji potpisuje Petra Sever, a zaštitno lice je mlada Sara Sorić iz modne agencije Talia. Netom lansirani vizuali predstavljaju svojevrsnu uvertiru u novu Coded Edge kolekciju, koja će biti prikazana na ovosezonskom BIPA FASHION.HR-u. Dok se iščekuju novi uspjesi mladog hrvatskog branda, Coded Edge kreacije mogu se odnedavno pronaći i kupiti u zagrebačkom concept storeu Grič Witch.