Sjećam se da sam jednog dana prije nekih četiri godine došla svojoj mami Marijani s idejom da mi sašije torbu i sjećam se kako me pogledala. U glavi sam imala sliku torbe koju želim i ideju kako da je napravim.
Bila sam toliko uporna da je mama na kraju kupila metar crne eko kože i nakon nekoliko sati sašila torbu. Pravu, pravcatu torbu. A na šivaćoj mašini je znala samo ''naprijed'' i ''nazad''.
Mama nikada nije išla na tečaj šivanja, sve je naučila sama i tri godine je šila torbe na kućnoj mašini. Kvarila se sigurno dva puta tjedno, a majstor nije mogao vjerovati da mi na kućnoj mašini (Bagatovoj ''Ruži'') šijemo torbe od eko kože, priča Patricia Kordić. Iz žarke želje za novom torbom rodila se ideja o tome da mama i kćer ne stanu samo na toj jednoj torbi već da nastave dalje. Tako su počele stvarati svoj brend Cocopat.'Torbe bosanskohercegovačkog brenda Cocopat stekle su brojne obožavateljice, najtraženije su u BiH, Hrvatskoj i Srbiji, ali interes za ovim ljupkim i ženstvenim torbama stiže iz cijeloga svijeta'
Mama i ja smo sve počele same. Zajedno smo dizajnirale, osmišljavale, pripremale i završavale. Ona je šivala, a ja sam krojila i vodila našu Facebook stranicu. Kada je sve to postalo previše za nas dvije i kad se formirala lista čekanja na torbe od nekoliko mjeseci, uključili smo i dvije mlađe sestre.
Danas mama obučava nove radnice, putuje u nabavke materijala i organizira cijelu proizvodnju, a ja sam zadužena za marketing i komunikaciju s klijenticama, kaže Patricia te dodaje kako popularnost njihovih torbi nije došla preko noći.
I mi smo krenule od nule. Trik u tome da stvarno volite ono što radite, te da nikada ne odustajete i da stalno radite na kvaliteti. Puno ulažemo u kvalitetu jer smatramo da je upravo kvaliteta jedna od najbitnijih stavki i jedna od najboljih odlika naših torbi, ističe Patricia. A da se trud isplatio govori i činjenica da stranica Cocopat na Facebooku danas broji malu ''vojsku'' od 100.000 ljudi, a Instagram profil prati preko 60.000 djevojaka i žena.
80 POSTO ŽENA VRATI SE PO DRUGU TORBU
Za izradu jedne torbe potrebno je nekoliko sati, a koji su modeli najtraženiji?
Već drugu godinu zaredom minijaturne torbe su naši bestselleri (model Baby Una), a u proljetnoj kolekciji smo predstavili novi model sa 3D cvjetićima (model Cvita) i sudeći po upitima koje svakodnevno dobivamo, imamo besteller u najavi, otkriva Patricia.
Cijene torbi se kreću od 200 do 400 kuna, a izrađene su od najkvalitetnijih metala te visokokvalitetne eko kože. Najviše narudžbi za Cocopat torbe dobivaju iz BiH, Hrvatske i Srbije, a ponekad ni sami ne mogu vjerovati iz kojih sve dijelova svijeta im stižu poruke i upiti što im, priznaje Patricia, daje vjetar u leđa.'Cocopat je sinonim za kvalitetu i upravo to je ono što djevojke i žene najviše cijene i što ovaj brend torbi izdvaja u moru drugih'
Trenutno rade na webshopu odakle će biti moguće naručiti neke Cocopat torbe u cijeli svijet.
Već se zna da je Cocopat sinonim za kvalitetu, na kojoj konstantno radimo i dokazujemo same sebi da smo svake godine sve bolje i bolje. Upravo to je ono što djevojke i žene najviše cijene i što nas izdvaja u moru drugih.
Prodati torbu je najmanji problem. Ono oko čega se treba potruditi jest da vam se kupci vrate. Sa sigurnošću mogu reći da se 80 posto žena odluči za novu narudžbu čim im stigne prva – i to nam je najbolji kompliment koji možemo dobiti. Ponosna sam na cijeli naš tim i godine zalaganja, rada i odricanja da bi došli do ovoga gdje smo sad.
Svaka čast Facebooku i Instagramu, ali naši kupci su definitivno naša najbolja reklama, zaključuje Patricia Kordić.